Dagens nagellack!

20241118_155352.webp

Några dagar gammalt redan, men denna färgen trivs jag i året runt! Ibland slänger jag på lite glitter, men tycker den är lika fin utan. Beroende på ljus uppfattas den som mer grå, blå eller grön.

1000010161.webp

Målade ett par switch nails som jag inte gillade färgen på, blev riktigt bra! Men det är uppenbart att jag inte kan måla mina egna naglar, det var kladd överallt när jag var klar, fördelen med att måla dom innan jag sätter fast dom 🤭

Det här är sjukt långa naglar för att vara mig, men jag tänkte prova, dom går faktiskt att klippa om det inte fungerar. I värsta fall kan jag ta av dom på onsdag, det kommer fungera med jobbet till dess, på torsdag måste jag kunna använda händerna lite mer och är lite handikappad i den här längden 😅

Visa bifogad fil 157151
Målade ett par switch nails som jag inte gillade färgen på, blev riktigt bra! Men det är uppenbart att jag inte kan måla mina egna naglar, det var kladd överallt när jag var klar, fördelen med att måla dom innan jag sätter fast dom 🤭

Det här är sjukt långa naglar för att vara mig, men jag tänkte prova, dom går faktiskt att klippa om det inte fungerar. I värsta fall kan jag ta av dom på onsdag, det kommer fungera med jobbet till dess, på torsdag måste jag kunna använda händerna lite mer och är lite handikappad i den här längden 😅
Jag tänkte prova mitt första set SN i helgen, de är neutralt rosa och jag blev sugen på att måla ett pekfinger eller så med rosa glitter. Jag har köpt SN’s topplack, funderar på om man ska ta det först och sen vanligt lack för att avsluta med toplacket igen? Hur gjorde du?

Jag tänkte prova mitt första set SN i helgen, de är neutralt rosa och jag blev sugen på att måla ett pekfinger eller så med rosa glitter. Jag har köpt SN’s topplack, funderar på om man ska ta det först och sen vanligt lack för att avsluta med toplacket igen? Hur gjorde du?
Jag målade med vanligt lack och har ett topplack av annat märke över. Vi får se hur bra det håller, det är en chansning med en färg jag inte ville behålla 😊

Visa bifogad fil 157151

Ja, de går utmärkt att klippa. Man kan få vara lite försiktig med hur man klipper så det inte går sprickor in mot nageln bara. Och det kan vara bra med topplack efteråt ifall man lyckats få nåt lager på tippen att separera.

Jag har mitt första det SN på mig nu, men även Square var långa nog för att jag skulle stöta i dem lite mer än vad som var bekvämt.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 851
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
794
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
899
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
3 783
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar