Vilken himla skillnad mot när du började måla naglarna! Vad grym du blivit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken himla skillnad mot när du började måla naglarna! Vad grym du blivit
Tack så jättemycket. Har fått bra hjälp med det härVilken himla skillnad mot när du började måla naglarna! Vad grym du blivit
Jag tänkte prova mitt första set SN i helgen, de är neutralt rosa och jag blev sugen på att måla ett pekfinger eller så med rosa glitter. Jag har köpt SN’s topplack, funderar på om man ska ta det först och sen vanligt lack för att avsluta med toplacket igen? Hur gjorde du?Visa bifogad fil 157151
Målade ett par switch nails som jag inte gillade färgen på, blev riktigt bra! Men det är uppenbart att jag inte kan måla mina egna naglar, det var kladd överallt när jag var klar, fördelen med att måla dom innan jag sätter fast dom
Det här är sjukt långa naglar för att vara mig, men jag tänkte prova, dom går faktiskt att klippa om det inte fungerar. I värsta fall kan jag ta av dom på onsdag, det kommer fungera med jobbet till dess, på torsdag måste jag kunna använda händerna lite mer och är lite handikappad i den här längden
Jättefin dekoration till ocksåMina bröllopsnaglar.
Visa bifogad fil 157144
Det syns inte på den här bilden, men vi blandade vitt holografiskt glitter med lite silverglitter. Här syns mest silvret.
Jag målade med vanligt lack och har ett topplack av annat märke över. Vi får se hur bra det håller, det är en chansning med en färg jag inte ville behållaJag tänkte prova mitt första set SN i helgen, de är neutralt rosa och jag blev sugen på att måla ett pekfinger eller så med rosa glitter. Jag har köpt SN’s topplack, funderar på om man ska ta det först och sen vanligt lack för att avsluta med toplacket igen? Hur gjorde du?
Ja, de går utmärkt att klippa. Man kan få vara lite försiktig med hur man klipper så det inte går sprickor in mot nageln bara. Och det kan vara bra med topplack efteråt ifall man lyckats få nåt lager på tippen att separera.Visa bifogad fil 157151
Målade ett par switch nails som jag inte gillade färgen på, blev riktigt bra! Men det är uppenbart att jag inte kan måla mina egna naglar, det var kladd överallt när jag var klar, fördelen med att måla dom innan jag sätter fast dom
Det här är sjukt långa naglar för att vara mig, men jag tänkte prova, dom går faktiskt att klippa om det inte fungerar. I värsta fall kan jag ta av dom på onsdag, det kommer fungera med jobbet till dess, på torsdag måste jag kunna använda händerna lite mer och är lite handikappad i den här längden