Dagens nagellack!

Vilka press on-naglar är snygga men också lätta att ta bort och som inte sliter så mycket på de naturliga naglarna? Jag skulle vilja ha naglar som sitter fredag-söndag då jag inte får lov att ha lösnaglar på jobbet 😅
Om man slarvar med underarbetet ska tydligen switch nail fungera att få bort, har dock inte provat 😅 tror många av dom billigare märkerna säkert fungerar!

Jag har provat heylinn (nail wrap) men gillade det inte alls lika mycket, köpte dock på mig typ tio stycken som ligger hemma och förblir oanvända efter jag provade switch 🤭
Heylinn gillade jag inte riktigt heller. Använder Nail Confidant.

Du borde kunna använda dina Heylinn på dina Switch om du vill förändra dem eller finishen blir sliten framöver 🙂

Jag har fått hem första setet från SN, naked and bold. Har inte provat dem än men har redan beställt fler set 😂 köpte de tre från vinterkollektionen, fina till kommande festligheter tänkte jag.

Mina naglar börjar ta sig igen efter sista nedbitningen! Höger är ganska fin, men vänster har fortfarande en bit kvar. Jag får fortfarande inte någon förlängning att sitta alls, men har hittat en förstärkning som funkar för det mesta även om den också ramlar av ibland. Av någon anledning så sitter den sämre på vänsterhanden trots att jag tycker att jag gör samma prepp och är högerhänt 🤔 Men jag kan inte ha på färg direkt efter för då lossnar allt så nu har jag provat att låta förstärkningen sitta i två dagar innan jag målade. Som vanligt är lacket snyggare och glittrigare irl än på foto 😅
IMG_2505.webp

Om man slarvar med underarbetet ska tydligen switch nail fungera att få bort, har dock inte provat 😅 tror många av dom billigare märkerna säkert fungerar!
Switch nails ser jättefina ut :love: Men det låter som att de kan vara av "för bra" kvalitet för mig 😅 Ska söka efter några press on med klister-tabs tror jag, kanske Duff Nails!

Mina naglar börjar ta sig igen efter sista nedbitningen! Höger är ganska fin, men vänster har fortfarande en bit kvar. Jag får fortfarande inte någon förlängning att sitta alls, men har hittat en förstärkning som funkar för det mesta även om den också ramlar av ibland. Av någon anledning så sitter den sämre på vänsterhanden trots att jag tycker att jag gör samma prepp och är högerhänt 🤔 Men jag kan inte ha på färg direkt efter för då lossnar allt så nu har jag provat att låta förstärkningen sitta i två dagar innan jag målade. Som vanligt är lacket snyggare och glittrigare irl än på foto 😅
Visa bifogad fil 156484
Detta färgen gillar jag verkligen! Vad är det för lack? :love:

Switch nails ser verkligen fina ut. Ni som använder dom, hur breda är dom? Mina naglar blir ofta för smala för sådana färdiga naglar, förstår inte varför dock, tror jag har rätt vanlig form på mina naglar ☺️

Switch nails ser verkligen fina ut. Ni som använder dom, hur breda är dom? Mina naglar blir ofta för smala för sådana färdiga naglar, förstår inte varför dock, tror jag har rätt vanlig form på mina naglar ☺️
Det finns från väldigt smala till ordentligt breda. Jag har väldigt breda naglar på timmarna men det finns till och med en storlek större än jag behöver. Jag tror inte jag använder dom fem smalaste för att dom är aldeles för små för mig 😊

Det finns från väldigt smala till ordentligt breda. Jag har väldigt breda naglar på timmarna men det finns till och med en storlek större än jag behöver. Jag tror inte jag använder dom fem smalaste för att dom är aldeles för små för mig 😊
Jag e nog lite trög 🙈 men kommer alla i samma paket, så kan man välja dom naglarna som passar bäst? ska nog pröva mig på ett par 😁👌

Jag håller på att växa ut mina naglar nu med hjälp av Trind nail repair. Funkar så sjukt bra så om någon vecka blir det färgat nagellack 🤩
Fattar inte varför jag låtit naglarna förfalla...

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 851
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
794
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
899
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
3 786
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30