Dagens nagellack!

Jag har idag gjort blodiga naglar :p

1000023322.webp

Switch Nails - någon som provat? Sliter det mkt på de egna naglarna? Och sitter de kvar? :)
Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att dom sitter så bra! Älskar dom, kan äntligen ha naglar 😍

Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att dom sitter så bra! Älskar dom, kan äntligen ha naglar 😍
Åh vad skönt att höra! Jag har beställt kortaste modellen, hoppas det kommer att funka även om jag är i stallet :love:

Några tips att ge en nybörjare? Tips på färg och modell du gillar?

Åh vad skönt att höra! Jag har beställt kortaste modellen, hoppas det kommer att funka även om jag är i stallet :love:

Några tips att ge en nybörjare? Tips på färg och modell du gillar?
Jag tror definitivt det fungerar i stallet, jag har använt mina vid trädgårdsarbete osv. Jag gillar dom olika med glitter och wine and dine är min absoluta favorit. Jag köpte första paret i maj och har väl 15 set nu? 😅 Jag har bara square, provade ett par oval men tyckte dom var för långa.

Det finns en officiell grupp på facebook med massor av tips, sök få switch nail community så hittar du den!

Jag tror definitivt det fungerar i stallet, jag har använt mina vid trädgårdsarbete osv. Jag gillar dom olika med glitter och wine and dine är min absoluta favorit. Jag köpte första paret i maj och har väl 15 set nu? 😅 Jag har bara square, provade ett par oval men tyckte dom var för långa.

Det finns en officiell grupp på facebook med massor av tips, sök få switch nail community så hittar du den!
Ska man satsa på att köpa några av tillbehören? Tänkte främst på nageloljan de säljer tex. 😁

Ska man satsa på att köpa några av tillbehören? Tänkte främst på nageloljan de säljer tex. 😁
Jag har hört att den är magisk men doftar mycket! Ska nog köpa den när min vanliga är slut, det rekomenderar att man använder olja varje dag 😊 i övrigt har jag inte köpt några tillbehör, allt man behöver följer med 😊

Slits de mycket vid trädgårdsarbete eller håller de att återanvända?

Slits de mycket vid trädgårdsarbete eller håller de att återanvända?
Jag försöker ha handskar men glömmer det ofta 😅 tycker de håller oväntat bra. Jag har mina i två veckor innan jag byter och de håller minst 2 tillfällen (alltså en månad). Har inte hunnit använda något set tre gånger än, men tror inte det är några problem.
1000009970.webp

Dom här tog jag av igår, efter tillfälle två, gissningsvis använda 3,5 vecka. Zoomar man in ser man en skada mitt på ringfingernageln, i övrigt bara någon liten repa. Man kan tydligen lacka med ett genomskinligt nagellack, då ska dom se bättre ut igen. Men jag ska slänga den som hör till ringfingret och använda en annan, även om inte det blir en perfekt storlek så fungerar det säkert, det går att fila lite om dom inte riktigt passar.

Jag försöker ha handskar men glömmer det ofta 😅 tycker de håller oväntat bra. Jag har mina i två veckor innan jag byter och de håller minst 2 tillfällen (alltså en månad). Har inte hunnit använda något set tre gånger än, men tror inte det är några problem.
Visa bifogad fil 156416
Dom här tog jag av igår, efter tillfälle två, gissningsvis använda 3,5 vecka. Zoomar man in ser man en skada mitt på ringfingernageln, i övrigt bara någon liten repa. Man kan tydligen lacka med ett genomskinligt nagellack, då ska dom se bättre ut igen. Men jag ska slänga den som hör till ringfingret och använda en annan, även om inte det blir en perfekt storlek så fungerar det säkert, det går att fila lite om dom inte riktigt passar.
Det låter lovande. Jag är ju i stallet, försöker ha handskar så mycket det går men glömmer jag också... Och vill inte ha handskar när jag borstar, vill känna kontakten med hästen där. Så mina naglar slits rätt rejält.
Men jag är sugen på att testa switch.

Använder just nu nail wraps som håller betydligt längre än vanligt nagellack. Körde ett pulver-system ett tag men jag blev allergisk mot det, var totalt täppt i näsan dagen efter varje gång jag applicerat 🙁 Saknar dock skyddet som pulvernaglarna gav mina naturliga naglar.

Det låter lovande. Jag är ju i stallet, försöker ha handskar så mycket det går men glömmer jag också... Och vill inte ha handskar när jag borstar, vill känna kontakten med hästen där. Så mina naglar slits rätt rejält.
Men jag är sugen på att testa switch.

Använder just nu nail wraps som håller betydligt längre än vanligt nagellack. Körde ett pulver-system ett tag men jag blev allergisk mot det, var totalt täppt i näsan dagen efter varje gång jag applicerat 🙁 Saknar dock skyddet som pulvernaglarna gav mina naturliga naglar.
Jag har provat heylinn (nail wrap) men gillade det inte alls lika mycket, köpte dock på mig typ tio stycken som ligger hemma och förblir oanvända efter jag provade switch 🤭

Vilka press on-naglar är snygga men också lätta att ta bort och som inte sliter så mycket på de naturliga naglarna? Jag skulle vilja ha naglar som sitter fredag-söndag då jag inte får lov att ha lösnaglar på jobbet 😅

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 851
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
794
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
899
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
3 785
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30