Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad är det för svart nagellack? det är underbart
Det är dettavad är det för svart nagellack? det är underbart
Jättefint!En favorit; Zoya Cadence! Ett rosa scattered holo. Svårfotograferat dock, men närbilder är alltid svåra med min mobil.
Visa bifogad fil 151030
Klisterrester?Fråga; tog av de gröna heylinns nu efter drygt 10 dagar+ de första i 4, och reagerade på att naglarna ser ju vita ut ?!? "Ska" de göra så, alltså normalt att räkna med eller tål de inte?! Har ju varit Nice då jag tycker det är snyggt och har lyckats låta bli att bita dessa 2 veckor så hade ju varit topp att fortsätta men vad säger ni vana? Nått jag ska tänka på ?
Tänkte så med först men tycker det är generellt om naglarna faaaast så har jag varit dum och pillat bort istället för att använda remover (utan aceton) som jag köpt. Kanske därför då för i övrigt ser ju naglarna okej ut.Klisterrester?
Jag gjorde det misstaget också, använd remover, blir stor skillnad!Tänkte så med först men tycker det är generellt om naglarna faaaast så har jag varit dum och pillat bort istället för att använda remover (utan aceton) som jag köpt. Kanske därför då för i övrigt ser ju naglarna okej ut.
Tack! Ska göra detJag gjorde det misstaget också, använd remover, blir stor skillnad!