Dagens nagellack!

Detta lacket tyckte jag inte alls om! Segt att applicera och tråkig färg. Det är jättehäftigt med blixt, men hur ofta går man och flashar naglarna med kamerablixt liksom 😅
IMG_6966.jpeg
 
Har inte använt nagellack på åratal men nu när jag inte jobbar inom vården längre de senaste åren och jag vill försöka sluta med det äckliga ofoget att bita på naglarna, vill inte blaska med vanligt nagellack och så såg jag reklam för Heylinn på fb så tänkte jag att jag testar!

Första gången var lite bökigt att få till 😅.
 

Bifogade filer

  • 20240806_191752.jpg
    20240806_191752.jpg
    148,1 KB · Visningar: 58
Lät den första färgen bara sitta några få dagar då jag ju inte blev nöjd.

Lite knepigt att hitta rätt med storlekar men tekniken kändes betydligt smidigare och enklare andra gången 😊. Se hur länge de håller sig fina 😊. (Och heller inte bitit på över en vecka, bara fortsätta så nu).
 

Bifogade filer

  • 20240810_211248.jpg
    20240810_211248.jpg
    198,9 KB · Visningar: 57
Fråga; tog av de gröna heylinns nu efter drygt 10 dagar+ de första i 4, och reagerade på att naglarna ser ju vita ut ?!? "Ska" de göra så, alltså normalt att räkna med eller tål de inte?! Har ju varit Nice då jag tycker det är snyggt och har lyckats låta bli att bita dessa 2 veckor så hade ju varit topp att fortsätta men vad säger ni vana? Nått jag ska tänka på ? :)
 
Fråga; tog av de gröna heylinns nu efter drygt 10 dagar+ de första i 4, och reagerade på att naglarna ser ju vita ut ?!? "Ska" de göra så, alltså normalt att räkna med eller tål de inte?! Har ju varit Nice då jag tycker det är snyggt och har lyckats låta bli att bita dessa 2 veckor så hade ju varit topp att fortsätta men vad säger ni vana? Nått jag ska tänka på ? :)
Klisterrester?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
420
Senast: Rugge
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 553
Senast: lingonben
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp