Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var väldigt nördig på nagellack för typ 7-8 år sedan. Hade över 600 (!) olika nagellack och målade om typ varannan dag. Sedan var det väl någon kombination av att min depression blev sämre, mina naglar blev så dålig kvalitet och att jag ledsnade lite på hobbyn som jag slutade. Lämnade hela lådan med lack på tippen.
Nu för tiden målar jag bara någon gång ibland. Jag äger tror jag 7 nagellack totalt och 5 av dessa är Depend 7-days som jag verkligen fastat för. Jag skriver mycket på tangetbord, kliar på djur (och mig själv), gräver i jord och håller på med vatten och grejer som gör att jag nöter rätt hårt på mina naglar. Jag minns hur det var "förr" att lacket liksom började bli nött i kanten nästan dag två ibland.
Nu vill jag att det håller sig fint iaf typ en vecka, och lackar max två lager (plus topplack då). Vet ni några andra lack som håller lika bra eller bättre än Depend 7-days? Känns ju som att fler borde hakat på detta.
Hos OPI kunde jag hitta något som hette "Infinite shine" som verkar vara typ samma grej men de kostar samtidigt över 200 kr/flaskan.. China Glaze kan jag bara se att vissa flaskor verkar ha text med "with hardeners" på men osäker på vad det är. Någon här som har erfarenheter?
Det är precis den formen jag vill ha på mina! Så snygg!La mycket fokus på nagelformen idag så orkade inte dekorera för mkt, nude/rosa lack och guld/rosa glitter på ringfingret. Nöjd med hur tunna och slanka de blev
Visa bifogad fil 149311
Otroligt att samma (mobil?)kamera ger så olika färger beroende på ljuset.Det syntes lite bättre utomhus men fortfarande inte hur fint det faktiskt är
Visa bifogad fil 149951
Japp, samma kamera och inställningar. Gick jag ut i solen så blev det ännu fler nyanserOtroligt att samma (mobil?)kamera ger så olika färger beroende på ljuset.
Jättefin färg här
Snygga! Och ja! Helt hopplöst