Wow så vackert! Var är det någonstans?
Bjørke (Møre Romsdal, Norge)! Otroligt vackert en dag som denna .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow så vackert! Var är det någonstans?
Otroligt fint! Är väldigt sugen på att roadtrippa Norge nästa år och med såna bilder förstärks ju bara det .Bjørke (Møre Romsdal, Norge)! Otroligt vackert en dag som denna .
Otroligt fint! Är väldigt sugen på att roadtrippa Norge nästa år och med såna bilder förstärks ju bara det .
Vädret är underbart idag, har tagit sommarens första dopp och killen bjöd på matJag tycker vi behöver en tråd här som enbart är positiv! Här skriver man helt enkelt som varit dagens bästa!
Mitt bästa idag är samtalen ang. ett jobb jag sökt. Annonsen kom ut innan helgen, sökte jobbet igår, i morse ringde de för teleintervju och på eftermiddagen ringde de tillbaka för att boka in intervju på fredag. Snabba ryck!
Jag var med i en fokusgrupp för På Spåret ikväll. Andra gången jag har gjort det och det är så fruktansvärt roligt! Och lärorikt förstås
Det gjorde min katt förut också, värmde gott min värkande mage pga samma elände som du har. Men när han började spinna gjorde det bara ont så han fick flytta på sig.Dagens bästa är min fina, fina katt som ligger kloss mot min mage som idag värker på grund av det elände som kallas mens.