Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, VAD ÄR crème brulée bullar?!!Jag säger bara crème brûlée-bullar! Men hu vad svårt det var att andas när jag hade satt i mig två stycken
Åh, va kul. Får man lov att va nyfiken vilken flygplats som flyger dit, går det direkt eller blir det byte?Jag har bokat och betalat flyget till San Diego. Åker om 6 veckor!
Dagens bästa, fick köra den rundan så jag hamnar på det företaget idag. "Lagerkärringen" visste det då hon hade ringt in och bokat för att få med fler pallar med bilen, varpå min trafikledning hade sagt att det är jag som kör. Så hon blev inte lika snopen när ja dammade in på företaget, men vi hade en riktigt trevlig pratstund, ingen av oss hade kommit in och pratat häst innan, så nu har vi ytterligare ett ämne att prata om. Hon blev så glad så, perfekt när jag kan utföra privata ärenden när jag ändå jobbar, tog ingen extra tid för mig. Snarare bara bra så jag fick med mig mer gods från dom istället.Fick tummen ur och har lagt ut de flesta av alla mina hästsaker till försäljning, började lägga ut i den lokala säljgruppen (smidigt om folk i närheten behöver). Det var en som nappade på några saker, skickade PM, kollar lite hur vi ska lösa överlämningen. Jag nämnde att jag kör lastbil i området och rör mig rätt mycket på jobbet, varpå jag plötsligt får ett "Hi hi (mitt namn). Du kommer väl till (ett företag) igen eller har vi skrämt iväg dig. Mvh Lagerkärringen "
Då föll att bitarna på plats och jag svarade med en massa skrattsmileys, vet precis vem det är. Vi har pratat många gånger när jag varit på det företaget och lastat/lossat, känns väldigt bra att jag varit trevlig och inte varit som ättika när jag varit där.
Världen är liten ibland.
Ja det må jag säga! Vad härligt det ser ut
Åh, sånt har morsans sambos bil också. Det är SÅ skönt på vintern. Den har dessutom rattvärme och stolsvärmen är verkligen i hela stolen, inte bara vid rumpan. Jag älskar att köra hans bil på vinternDagens bästa är att min tjänstebil har inbyggd motorvärmare. Jag kan ställa den på jobbets parkering, sätta igång värmaren via mobilen en stund innan jag slutar för dagen och komma ut till en uppvärmd bil.