Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det snabbaste sättet borde vara att koppla hunden.
Jag måste faktiskt lägga mig i och svara trots att det inte är min hund. Men vi var ju många som följde detta. Hennes quick fix hade inget med utgången av resultatet att göra. Dvs. hon kunde lika gärna ha skitit i det och kört steg två direkt.
Va?? Jag som trodde de flesta bukare ville vara helgon
Jag tycker också det är märkligt att av folk som följt min kamp med Billie få läsa att man tror att jag var/är kapabel att använda elchocker själv...? Så vi är nog lika bestörta båda två.
nu härmar jag de 20-åriga piruanhängarna, men jag kan bara inte låta bli. till dig!
Men ibland får man gilla läget. Så är det ju bara. Alltså som jag uppfattar dig, men det är kanske inte så du menar, så ska du dra till med el direkt för det går inte att ha hunden kopplad? Eller tappade jag något på vägen?
Det känns lite som att jag måste dikta upp en hel novell här för att ens få en antydan till ett svar. Nu lägger jag in mer detaljer i scenariot:måste problemet lösas omedelbart är det bara att koppla hunden. då är risken för att någon olycka ska ske eliminerad. sedan kan man arbeta vidare på en mer långsiktig lösning om man vill.
El har jag inte diskuterat hittils vilket jag skrivit i ett tidigare inlägg. Däremot allmänt obehag.detsamma borde gälla med el. jag har mycket svårt att tro att alla hundar reagerar med önskvärd reaktion på el. min andra hund är mycket hård/dum som ett tåg och kan utan problem göra om samma misstag gång efter gång, trots att han får stort obehag av sina misstag.
nu härmar jag de 20-åriga piruanhängarna, men jag kan bara inte låta bli. till dig!
nej inte du kanske. men piru vet varför, hur, när och med vem och jag skulle bli mycket förvånad om mrs scabtree har missat något av det.
.
Så tänker jag med. Men man verkar inte få fråga efter folks argument utan att man räknas som eldig anhängare av deras antagonister.