Jag tolkade @cirkus som om hon valde mellan dig och @Snurrfian . Var fick du @LenaH ifrån?Okej nu kommer jag inte att formulera mig så smidigt. Om cirkus valde mellan mig (Pegasus)och Lena så valde cirkus fel och det borde innebära att Lena är ond.
Men nu vet vi att bsf var god men jag tycker att övriga hängde med lite väl lätt. Jag förstår heller inte varför just bsf fick röster när hon var den andra som följde.
(Jag är vid genomläsning på bsf röstinläggen så jag hoppas förstå innan jag läst klart).
Karamelldrottningen/ Fio och glömmerallt gjorde det väldigt lätt för sig. Lata goda eller ulvar som tycker att teorin mot mig (Pegasus) kändes bra. Men generellt så är det ofta goda som lynchar goda när det blir konstiga drev så än så länge så är de inte så misstänka. (Än så länge = efter att ha läst deras röstinlägg)
Och ja jag gjorde det enkelt för för mig eftersom jag som sagt inte orkade mera teorier just då. Jag vill dock påpeka att jag inte enbart röstade på dig pga cirkus, det var en av flera saker.
Rösterna på bsf är obegripliga och mycket märkliga ja, (överhuvudtaget har det varigt ovanligt mycket svagt/dåligt motiverade röster i den här lekn tycker jag. ). Jag kan absolut förstå ifrågasättandet av bsf följande av cirkus men därifrån till att rösta på henne pga det känns steget långt.