Fast det är svårt att ta dig på ditt ord, måste se lite mer av dina funderingar innan jag vågar lita på dig.
Det är himla svårt med byten av spelare, för övrigt .
Ja och ännu svårare att ta över efter en som trasslade in sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är svårt att ta dig på ditt ord, måste se lite mer av dina funderingar innan jag vågar lita på dig.
Det är himla svårt med byten av spelare, för övrigt .
Ja det hela är lite svårt att förstå, men det blir ju inte mer begripligt om hon/ Fio skulle vara ond tycker jag. jag tycker det konstigaste var att hon hade så dålig koll på dolda saker kunde påverka utgånen av röstningen. Att inte ha stenkoll på rolllistan är en sak men men att det finns saker som kan påverka röstningen borde folk ha koll på kan jag tycka.Nä men som svar på att goda BSF åkte var det nåt med "bra". Jag tänkte först att kommentaren skulle varit i lyan, men i lyan behöver hon ju inte låtsas som att hon inte vet vem som är god.
Vill du att jag ändrar min röst eller räknar du den som att jag röstar på art?@Artline ersätter @Pegasus63
Ändra den i röstlistan så det blir tydligtVill du att jag ändrar min röst eller räknar du den som att jag röstar på art?
Det är ingen bra motivering av Pegasus men det känns som något som han hade kunnat skriva oavsett roll.Även om jag bortser från att jag starkt ogillar typen av teori
.
Så tycker jag hela rösten liksom osar av "hämdröst från avslöjad ond" specielt med bristen på övriga kommetare. En god som blir oskyldig anklagad brukar väl oftast försöka delge lite tankar om fler deltagare mm.
Det här i tillägg till min röstmotivering igår gör att.
glömmerallt röstar på pegasus63
Ta hand om digvill bara skriva det att mitt avhopp är helt och hållet av personliga skäl. Mitt mående har sliprat ut i tråden och det var aldrig meningen.
Önskar er alla lycka till med leken !
Är du god så tror jag du hjälper mest gemom att försöka ge oss mycket åsikter och analyser av det som hänt, så vi har något att gå på när det gäller dig.Ja och ännu svårare att ta över efter en som trasslade in sig
Såg poäng med att vänta med rösten när jag visste vad jag ville rösta på, går ju att ändra om jag skulle vilja. Och diskutera kring övriga går utmärkt att göra fast jag röstat.Det är ingen bra motivering av Pegasus men det känns som något som han hade kunnat skriva oavsett roll.
Dock så vet jag nu att Pegasus inte är en ond som hämndrösta. Jag tycker att du är väldigt snabb med att rösta.
Är du god så tror jag du hjälper mest gemom att försöka ge oss mycket åsikter och analyser av det som hänt, så vi har något att gå på när det gäller dig.
Ja absolut, var ett tag sedan jag skrev det där, hade glömt skicka det så kom med när jag svara ArtJa? Det har jag väl precis gjort?
Ja absolut, var ett tag sedan jag skrev det där, hade glömt skicka det så kom med när jag svara Art