Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det för er allihopa?
Vi har börjat skritta igång igen, får se var det bär hän. G är iaf pigg och glad
Hur går det för er allihopa?
Vi har börjat skritta igång igen, får se var det bär hän. G är iaf pigg och glad
Och här kommer bilden.
Matte och hagens ägare tycker att björkslyn försör den hävdade betesmarken och hyser STOR tilltro till ponnyn och hennes sommarkompis.
Hoppas att det ska fungera för er!
Mina gulingar mår utmärkt. Cinna ska på söndag gå regionfinal i Sugar cup
Man ser ju nästan inte ponnyn!
De fixar nog det, mina hästar röjde väldigt fint när de gick i hagen på vår åker nedanför huset (en del av skogen var inhägnad också och så fin har den inte varit på många år nu)
Jag hoppas vi får se bilder från idag nu
Det hoppas jag också Tyvärr är det så att det bygger på att någon annan fotar. Om Mathilde kommer dit med sin pappa och hon fotar med min systemkamera så har jag ingen dator att flytta bilderna till
Typiskt! Jag tänkte annars att hon säkert är (eller kommer bli) en mästerlig ponnyfotograf och att det skulle vara räddningen på dokumentationen Hoppas det gått bra iaf!
Barnet fick inte använda kameran i gårdagens regn. Hon var dock en bra hästskötare och var hjälpsam
Ponnyn var fantastisk Vi siktar nu mot Sugar cup nästa år (barnet på en B-ponny!) och innan dess förhoppningsvis någon stilterräng och/eller hunting-klass. Och lite banhoppning