Jag behöver hitta en ny ryttare till Keso. Vet ni hur svårt det är att hitta ryttare till C-ponnyhingst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver hitta en ny ryttare till Keso. Vet ni hur svårt det är att hitta ryttare till C-ponnyhingst?
Hade jag bara bott närmare hade jag kommit som ett skott och provridit! Jag är fortfarande arg på honom för det där med premieringen...
Du får komma på besök
Om du är arg, hur förbaskad tror du att jag är?
Passa dig, risken finns att vi semestrar lite i Skåne i sommar :P då kanske du bara har en gammelponny kvar (beroende på om Keso får plats i bagageutrymmet eller inte)
@_Zacke_
Ja du, jag vet inte riktigt han är ju under igångsättning men trots lugnt schema från veterinären som vi ändå gjort ännu lugnare är han lite knackig ibland. Vi ska in på återbesök snart och jag försöker förbereda mig på att min träningskompis snart är en promenadponny. Tror inte jag tänker behandla och greja mer för vid återbesöket kommer det ändå ha gått ett halvår och jag tycker kanske att det räcker så med tanke på hans ålder.
Tråkigt att det inte går framåt men jag förstår och tycker att du gör rätt i att inte behandla mer. Åldern måste ju få ta ut sin rätt. Men han är i alla fall en väldigt snygg gamling
Och Ted som startade Sugar Cup (60 cm stilbedömd terrängritt för ponnys) har i år äntligen startat Sugar Cup Senior här i Skåne (finns motsvarande lite överallt i Sverige) som är samma koncept men 80 cm för häst
Idag har vi galopperat Visserligen bara en långsida åt varje håll, men ändå! Löjligt glad. Han kändes riktigt fräsch idag!
Igår blev gammelman friskförklarad!