CLXXI Vad gör vi?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 015
  • Visningar Visningar 101 333
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack for det ... eller inte ... jag ar inte alls "into" lera, eller dreja, eller ... Men har nu spenderat nagon timma att titta pa honom och VILL HA en av hans tekannor. :cautious:
Jag förstår dig!
Hans formspråk är otroligt och hans hantverksskicklighet är to die for. Dessutom är han sympatisk och delar med sig av sin kunskap varje dag.

Jag gör mig en kopp te. Ikväll har jag påbörjat första vingen till min wyrm. Blev lite besviken igår när jag insåg att jag inte hade den lilla storleken på de blå ögonen. Det fick bli helsvarta istället, men jag tycker att den ser söt ut ändå. ☺️

IMG_20230131_211637.webp

Och världens vackraste Älva har hittat till bädden som jag vann i ett lotteri på en kattutställning för något år sedan. Den har stått ganska otillgänglig inuti bokhyllan, fram till för ett par veckor sedan när jag hade handlat på mig ÄNNU mera garn och plötsligt inte hade plats för bädden längre...

Älva verkar nöjd.

IMG_20230131_213034.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Ceta
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 301
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 297
Senast: Tantan
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka