Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja!
Du får torrsims-dreja och titta på när Florian Gadsby drejar på Instagram.
Jag förstår dig!Tack for det ... eller inte ... jag ar inte alls "into" lera, eller dreja, eller ... Men har nu spenderat nagon timma att titta pa honom och VILL HA en av hans tekannor.
Jag skickade omedelbart länken till exet som är MÖP. Den här skrattade jag åt redan för några år sedan https://www.albeebaby.com/maclaren-spitfire-stroller.htmlMin amerikanske vän informerade mig precis om att Tactical Baby Gear existerar och jag har skrattat åt deras produkter alldeles för länge...
Var du hos mig och åt?Jag har ätit kvällsmat: stuvade makaroner med stekt falukorv
Nu ska jag föna håret lite och sen rulla det. Dock ska jag först borsta tänderna.
Var du hos mig och åt?
Gjorde exakt samma till middag idag mycket bra val.
Tror att Jeeves tjänstgör hos wooster för tillfället.Lyssnar på busvädret utanför fönstret och laddar upp för pumpapaj och Min sanning med Annie Lööf. Ska bara orka ta mig ut till köket på mina trötta ben och hämta nämnda paj... Var är min butler när jag behöver honom?