CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack for det ... eller inte ... jag ar inte alls "into" lera, eller dreja, eller ... Men har nu spenderat nagon timma att titta pa honom och VILL HA en av hans tekannor. :cautious:
Jag förstår dig!
Hans formspråk är otroligt och hans hantverksskicklighet är to die for. Dessutom är han sympatisk och delar med sig av sin kunskap varje dag.

Jag gör mig en kopp te. Ikväll har jag påbörjat första vingen till min wyrm. Blev lite besviken igår när jag insåg att jag inte hade den lilla storleken på de blå ögonen. Det fick bli helsvarta istället, men jag tycker att den ser söt ut ändå. ☺️

IMG_20230131_211637.webp

Och världens vackraste Älva har hittat till bädden som jag vann i ett lotteri på en kattutställning för något år sedan. Den har stått ganska otillgänglig inuti bokhyllan, fram till för ett par veckor sedan när jag hade handlat på mig ÄNNU mera garn och plötsligt inte hade plats för bädden längre...

Älva verkar nöjd.

IMG_20230131_213034.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka