Håller tummarnaSitter hemma och fulgrinar. Torsten är på IVA. De fick ta bort 2 dm ful tarm och hoppet är inte så stort.
Sagt nej till.återupplivning ifall han lägger av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarnaSitter hemma och fulgrinar. Torsten är på IVA. De fick ta bort 2 dm ful tarm och hoppet är inte så stort.
Känner mig bättre efter hundpromenad och lagad middag.Känner mig sjuk plötsligt
Gud vad hemskt. Jag hoppas på det bästa.Sitter hemma och fulgrinar. Torsten är på IVA. De fick ta bort 2 dm ful tarm och hoppet är inte så stort.
Jag håller med dig,har inte lagt mig änLivet vore bannemig bättre om jag kunde sova på nätterna.
Det var vell slut med att testa sig även inom vården eller om det var sista dagen idag..Vaknade med lite förkylningssymtom, så blir hemma idag och testar mig. Är inte direkt ”sjuk” så kan säkert jobba imorgon tänker jag.
Mailat chefen. Hon har ju sina egna regler (aka jobbar fast hon är sjuk) men vi har inte fått några andra restriktioner vad jag vet
Känner mig lite sänkt också så blir nog bra med en vilodag.
Jo tack, fick reda på det nyssDet var vell slut med att testa sig även inom vården eller om det var sista dagen idag..
De sa det på radion i morse... kostnaden var för hög I förhållande till nyttan...Jo tack, fick reda på det nyss
Hade varit kul att få den informationen lite tidigare!
Är hemma idag ändå och jobbar imorgon.