Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Jag har ingen radio. Kan ju tycka att jag borde fått veta det via jobbet lite i förväg…De sa det på radion i morse... kostnaden var för hög I förhållande till nyttan...
Får ont i magen av det så kan inte dricka det men tar hög dos c-vitamin varje dag när jag har uvi-känsla.Tranbärsjuice!
Du är inte ensam.Sitter i soffan och funderar på vad jag ska göra fram tills det är dags att gå till jobbet. Upptäckte också precis att jag har en stor finne på kinden. Hade gärna sluppit det när jag ska stå och prata med kunder hela dagen. Kan inte gärna hoppas på inga kunder i butiken bara pga det Nåja.
Telefonen tyst inatt. Och.ännu ingen uppdatering.@tanten Hur har det gått inatt? Har tänkt på dig
Åh gud, tack för påminnelsen, jag ska ju tvätta håret också! Jag som började gå runt och städa här hemma pga "har ändå inget bättre att göra". Ehm. Ska jag nu gå runt med en enorm, illröd finne på kinden kan jag ju åtminstone försöka se så fräsch ut som möjligt i övrigt. Usch vilken seg dag det här är! Väderleksprognosen säger att det är sol och lite molnigt. Well. "lite molnigt" innebär visst att hela himlen är jämngrå och allt är mörkt och trist.Du är inte ensam.
Har fått en själv på KINDEN och jag har kundbesök x2 idag med på gränsen till för skitigt hår också och jag hinner inte fixa det innan.
Tji fick jag för att jag trodde jag kunde gömma mig inne på kontoret idag
Inga nyheter är oftast bra!Telefonen tyst inatt. Och.ännu ingen uppdatering.
Antar att det betyder att han fortfarande lever
Tyst brukar vara positivt!Telefonen tyst inatt. Och.ännu ingen uppdatering.
Ja i det fallet brukar tystnad vara goda nyheter...Telefonen tyst inatt. Och.ännu ingen uppdatering.
Tänkte på er och undrade just hur det går . Tystnad är absolut ett gott tecken! . Gissa om jag fick hjärtat i halsgropen när jag lämnade min älskade häst med kolit efter en natt på Ultuna och et par dagar senare ringer det. EN signal. Puuuuuuh.I övrigt helt tyst innan de hörde av sig att jag skulle få hämta henne igen .Telefonen tyst inatt. Och.ännu ingen uppdatering.