Den handlar om hur Moses ledde hebreerna från Egypten till Kanaan. I typ 40 år. Delade nåt Rött hav osv. Årets påkostade 3D-trams av Ridley Scott.
Skräck alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den handlar om hur Moses ledde hebreerna från Egypten till Kanaan. I typ 40 år. Delade nåt Rött hav osv. Årets påkostade 3D-trams av Ridley Scott.
På dem bara!Känner mig taggad att bråka med flygbussarna, missade bussen för att den gick en 10 minuter tidigt. Kundtjänst bekräftade men bad inte om ursäkt en gång.
Svårt att få någon fart på det här när alla bara pratar OT...
Sådär. Nu har jag läst igenom rollbeskrivningarna igen och har något att fundera på medans jag är i stallet och mockar.
Men snälla Habina! Hur ska man skriva då? Jag har inte läst men skriver ändå? Nej det kan inte vara bra.... Snarare drar det igång min ulvradar när du så desperat försöker framstå att du är på jakt...Förlåt men jag är lite överkänslig så här när jag precis lekt en lek och nästa startar direkt. Men jag reagerar på ovanstående. Det känns lite som "jag skriver i leken att jag läst, så jag verkar aktiv". Min ulvradar går igång direkt på sådant här...
Men snälla Habina! Hur ska man skriva då? Jag har inte läst men skriver ändå? Nej det kan inte vara bra.... Snarare drar det igång min ulvradar när du så desperat försöker framstå att du är på jakt...
Så funderar jag mest på hur spionen och ficktjuven kommer påverka lekens gång. Har inte spelat med dessa varianter innan, så det blir intressant att se. Funderar på hur man söka kunna få reda på om tjuven valt ond eller God, från dess perspektiv är ju smartast att hinta om att den är tjuv och valt goda sidan, om den är ond. Men är den God hade det kanske varit mest smart att hålla sig anonym så man inte riskerar att åka? Eller så kanske man gör tvärtom för att luras...
Som sagt, förvirrad
Och här fick du igång mina tankar - hjääälp @Myrten kan du förtydliga
Jag antar att ficktjuven även kan sno av ulvarna eftersom det inte står något annat. Så vad händer om ficktjuven valt den goda sidan och snor förmågan till nattkäk? Antar att det inte blir käk den natten?