Suck...Precis. Koppen kom in och sa att hon har nya tankar. Utan att berätta om dom. Och sen försvann hon.
Får man vänta tills strax innan DL? Äkan man få ha ett liv utanför leken???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck...Precis. Koppen kom in och sa att hon har nya tankar. Utan att berätta om dom. Och sen försvann hon.
Du, det var innan vi mutades med stjärnor...Jag satt också med en lista men ni är så himla ivriga. Förr fick man tjata om röstlistor och ingen hade koll
Haha är ni SÅ rädda för vår kära Morta / @Myrten ?Men du är ju typ trea på bollen!
Fusk fia du har ändrat i ditt inlägg!!!Men du är ju typ trea på bollen!
(...)
2. För att hon skrev att hon skulle titta närmare på det som cirkus kunde ha skrivit. Som jag fattade det verkade det som koppen menade att cirkus skulle veta något, vilket hon omöjligt kunde veta. Sedan frågar jag om detta och får inget ordentligt svar.
Prove it!!Fusk fia du har ändrat i ditt inlägg!!!
*muttrar* nästa gång ska jag banne mig ta en skärmdumpProve it!!
Röstlista dag 2
21:12 Lilltess röstar på Koppen
21:21 Lillelorden röstar på Habina
21.33 Idahoe röstar på Lilltess
21.45 Habina röstar på bumpo
21.47 FiaM röstar på bumpo
21.47 Koppen röstar på Bumpo
21:48 Lobelia röstar på bumpo
21:50 Snurrfian röstar på Bumpo
21.52 LenaH röstar på bumpo
21.53 Matmissbrukaren röstar på Bumpo
21:59 Paddington röstar på Koppen
21:59 Hedinn röstar på Habina
21:59 Niyama röstar på Habina
Koppen 2
Habina 3
Lilltess 1
Bumpo 7
Passa dig så jag inte tar dina värmeljus och mutar @ullo med dem!*muttrar* nästa gång ska jag banne mig ta en skärmdump
En av dem!Är det här den gällande listan?
Suck...
Suck...
sorry, nu när jag kikar igenom leken har du skrivit en hel del sedan jag var inne tidigare idag och som jag inte såg när jag nu skummade leken (visst har du bytt avatar nyligen?).Vad vill du se från mig då?
men herregud...Det får man. Det skumma var att du var inne och svarade på inlägg men du bemötte inte min fråga. Om du hade skrivit "har inte tid just nu, men jag ska återkomma med mina tankar så snart jag hinner" så hade det inte sett ut som att du undvek att svara.
sorry, nu när jag kikar igenom leken har du skrivit en hel del sedan jag var inne tidigare idag och som jag inte såg när jag nu skummade leken (visst har du bytt avatar nyligen?).
men herregud...
så fort man gör det är det ulvigt. Så fort man INTE gör det är man ulv...Jag säger bara att det hade varit roligt att få ta del av tankarna iaf en timma innan dl. Inte fem minuter innan. Hur ska man annars hinna läsa och tänka innan dl?
så fort man gör det är det ulvigt. Så fort man INTE gör det är man ulv...
SUCK