Jag känner att jag delar @Lillelorden s funderingar. Och när hon la sin röst på Bumpo kände jag att jag kanske inte är ensam med mina tankar. Även om teorierna inte stämmer.
Idag röstade ju inte Lorden på bumpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att jag delar @Lillelorden s funderingar. Och när hon la sin röst på Bumpo kände jag att jag kanske inte är ensam med mina tankar. Även om teorierna inte stämmer.
Det är verkligen många som jag velat se mer av bland annat bumpo (Hedinn, Niyama mfl), och även om jag också vill ha spelare som för leken framåt så vill jag inte rösta på bumpo pga dennes inaktivetet, speciellt som jag inte tycker rösten i sig var ulvig (däremot vet jag inte var bumpo själv står).
Nej det är klart hon inte kunde, men jag reagerade på Cirkus inlägg ang lyan och Habina och tyckte att det var en intressant tanke.Okej, det är något av den svagast motivering jag sett hittills, utom förstadagsröster. Cirkus kan inte ha vetat något alls dessutom.
Men du är ju typ trea på bollen!Röstlista dag 2
21:12 Lilltess röstar på Koppen
21:21 Lillelorden röstar på Habina
21.33 Idahoe röstar på Lilltess
21.45 Habina röstar på bumpo
21.47 FiaM röstar på bumpo
21.47 Koppen röstar på Bumpo
21:48 Lobelia röstar på bumpo
21:50 Snurrfian röstar på Bumpo
21.52 LenaH röstar på bumpo
21.53 Matmissbrukaren röstar på Bumpo
21:59 Paddington röstar på Koppen
21:59 Hedinn röstar på Habina
21:59 Niyama röstar på Habina
Koppen 2
Habina 3
Lilltess 1
Bumpo 7
Och chansen att lobelia skulle vara siare och siat dig är
Nej det är klart hon inte kunde, men jag reagerade på Cirkus inlägg ang lyan och Habina och tyckte att det var en intressant tanke.
Håller inte med om att det är den svagaste motivering du sett hittils
Men du är ju typ trea på bollen!