Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrade ovanstående för att det skickades innan det var färdigt
Sammanfattningsvis tänker jag att ingen direkt har stuckit ut som vare sig ond eller God. Kan hålla med om att cirkus var rätt på hugget igår men det tänkte jag mer hörde ihop med hur rätt hon hade förra leken
Så jag hoppas det klarnar under dagen
Bara för att jag inte kan teoria och skriva utförliga inlägg så misstänks jag allt som oftast som ond
För mig känns det snarare som en något osäker Koppen som säger "misstänk inte mig för att jag inte är lika duktig på det här med teorier som er". Alltså inget som jag tycker känns misstänkt eller säger något om Koppens godhet eller ondhet (OT heter det verkligen ondhet? )Reagerar lite på detta, kan vara att jag bara är nojjig men detta känns lite att "misstänk inte mig för att jag inte kan komma med teorier"
Åh, här droppar det in röster på Paddington och det gör mig alltid fundersam, speciellt som jag inte tycker det är så misstänksamt med hennes röst. Det är en förstadagensröst och går man inte på vad man hittar då?
Och Cirkus. Mycket prat om tjuven. Ulvradarn går igång där eftersom tjuven kan ha valt att vara ond och hon frågar mycket om rollen för att hinta?
Matmissbrukaren röstar på Cirkus
Tror att vi har två flitiga konkurerande tjejer som hjälper dig med det @Myrten
Synd på cirkus, men tack för dina funderingar det sista. Du gav iaf mig nåt att fundera över
Hm. Det hade jag inte tänkt på riktigt.@Idahoe ja jag känner lite så också men det tillsammans med nästa citat jag lade upp så blir jag ändå lite misstänksam.
Här menar du att det är skumt att det droppar in röster på Paddington medan du är den tredje att rösta på cirkus? Dessutom så pass sent att du borde sett de andra två rösterna på henne..
Sedan skriver du (råkade dock radera det i citatet) att det är @Habina som är mest misstänkt men varför röstar du inte på henne då?
Vad är det du ska fundera över? Cirkus kunde omöjligt veta något..
Eller hur tänker du?
Åh, här droppar det in röster på Paddington och det gör mig alltid fundersam, speciellt som jag inte tycker det är så misstänksamt med hennes röst. Det är en förstadagensröst och går man inte på vad man hittar då?
Själv tycker jag Habina är det som utmärkt sig lite idag men sen spelar hon alltid lite skumt i början på lekarna..
Och Cirkus. Mycket prat om tjuven. Ulvradarn går igång där eftersom tjuven kan ha valt att vara ond och hon frågar mycket om rollen för att hinta?
Nåväl, det är det jag reagerat på än så länge och jag får gå lite på magkänslan eftersom det är svårt första dagen.
Matmissbrukaren röstar på Cirkus
Så du menar att en rutinerad spelare som cirkus spelar annorlunda till den grad inför första DL att det motiverar en utröstning, inte för du röstade på henne? På vilket sätt var hon annorlunda förresten, jag märkte inget alls? Det är för kort tid för mig att bilda mig en sådan uppfattning om det inte är något exceptionellt.
Edit, jag försöker bara komma på varför vissa är så tvärsäkra i början och jag inte har någon koll alls själv.
Så du menar att en rutinerad spelare som cirkus spelar annorlunda till den grad inför första DL att det motiverar en utröstning, inte för du röstade på henne? På vilket sätt var hon annorlunda förresten, jag märkte inget alls? Det är för kort tid för mig att bilda mig en sådan uppfattning om det inte är något exceptionellt.
Edit, jag försöker bara komma på varför vissa är så tvärsäkra i början och jag inte har någon koll alls själv.
Njae, svårt att säga att det skulle motivera en utröstning. Jag röstade inte på henne, främst för att jag helt enkelt ville se mer av henne och se om min misstanke stärktes eller minskade. Hon var alldeles för "på" och hetsig på ett sätt som jag inte varit med om tidigare. Har inte heller något minne av hur hon spelar som ond, så därför steg min misstanke mot henne.
Tvärsäker kanske är fel ord, det kan man ju bara vara om man faktiskt VET någonting. Men kanske låter vissa av oss lite säkrare än vi egentligen är, för att vi är så glada att hitta någonting överhuvudtaget som inte stämmer innan första DL.
Det var detta jag syftade på @LilltessAlltså, har lyan pratat om att Habina ska ändra sin röst möjligen?
Illa att ulvarna lyckades få bort två goda redan första dygnet!
Jag säger som jag brukar såhär andra dagen: tycker inte det går att utläsa något av vikt från rösterna igår. Första dagen och många deltagare. Alla gör vad de kan för att hitta något som kan tolkas som misstänkt.
Men bra jobbat @Paddington att du var uppmärksam nog att se hur min telefon skriver God Den "hinten" hade jag aldrig sett hos någon annan
@Matmissbrukaren Kolla inläggen igen. Tror du förväxlat mig och Lilltess? För jag förstår inget av de två inlägg där du skriver till mig???
Jag har inte skrivit något om dig ju