Cherry dod och begraven

vindvissla

Trådstartare
Grannens hund har precis dodat min kattunge. Hon blev bara 11 veckor. Hur arg far jag vara pa grannens hund? Han vet att han inte fara rora katterna och har inte gjort det nar jag vart i narheten. Usch jag ska aldrig lita pa honom igen. J*vla hundj*vel..... :(

Cherry RIP

Sv: Cherry dod och begraven

Var inte arg på hunden, var arg på ägaren om du ska vara arg på någon. Jag anser inte att hundar ska lämnas ensamma med varken katter, barn, kaniner, marsvin eller andra "utsatta" individer. Jag tycker inte heller att man ska lämna katter ensamma med tex. hamstrar eller möss.

Trist att det gick så illa. :(

Men lilla killen! :cry:
Men att ha kattungar lösa utan uppsikt utomhus... =/
Och hundar för den delen också.
Känns som att det är ni människor som felat här och tyvärr fick lilla Cherry lida för det. :(

Ja kanske var det vart fel. Jag slappte ut djuren och skulle gora frukost till dem, nar jag horde dem under mobile homet som vi bor i. Han bet henne nog over magen for dar fanns inga sar och nar jag kom ut sa lag hon mitt pa gardsplanen, jag tog upp henne och hon krampade nagra ganger sen dog hon.

Alla hundar springer fritt omkring har, och det ar underligt att det aldrig hant nat forr. Jag har tex en extra hund har de senaste 2 manaderna for att agaren inte bryr sej.

Katterna ar typ stallkatter och har en egen "lagenhet" i en box, med klatterstallning och flera gosiga stallen att gomma sej pa.

Jag vet att jag inte borde vara sur pa hunden, det var ju bara instinkt. Men en dum sadan. Och jag ar ledsen. Fattas bara att de graver upp hennes lilla kropp nu.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 411
Senast: Sel
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 418
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 703
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka