Cavallo piaff

Sv: Cavallo piaff

Nu Hedwig... det har hänt grejer. Jag vågar nästan inte säga det men... jag börjar nästan tycka om mina nu :eek:

De sa att de skulle vara snälla, så jag gav dem en chans innan operation "skära-i-stövel" gick igång. Så nu har de skött sig. Det funkar med hot :devil:
Det här svaret har jag visst missat! Men jag säger samma sak...har gått från hat till stor kärlek:D Jag trivs jättebra med mina nu och de funkar super i ridningen. Är sååå nöjd!!:banana:

Härligt att det funkar för dig nu också!! Ska även sluta misshandla mina med läderfett eftersom de har format till sig nu och inte behöver bli mjukare.:angel:

Väntar på mina cavallo piaffe plus, och jag undrar lite saker.

-Går de ut sig runt vaderna speciellt mycket så att man måste få blodstopp i början, eller räcker det med att de sitter tajt?

-Hur ska det kännas när man provar för att man ska veta att de kommer passa? lite svårt att lämna tillbaka ingådda stövlar och 7 papp är en hel del för en student ..

:)

Mina har inte töjt sig i vaderna, inte sjunkit något nämnvärt heller. Utan de är som när jag köpte dem för ett halvår sedan. Dock har de tappat lite i färgen på insidan där skänkeln ligger emot.

okej, så då ska jag alltså skicka tillbaks om jag får blodstopp?;)

ja skicka tillbaka om du inte vill lästa ut dem, men det kanske blir svårt när man har dragkedja...

ja då får man göra den på egen risk, spricker dragkedjan så får man bekosta reparationen själv...

men jag har blockat stövlar med dragkedja, så det kan ju funka:)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149793
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 395
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar