Cavallo piaff

Sv: Cavallo piaff

Jag beställde på en riktig ridsportbutik. Hon ska lämna in beställningen rakt i handen på leverantören i samband med en mässa, så den kommer nog fram alltid.

Det är fackmässa i dag i Nacka strand (Stockholm) 15 hela minuter från mig med buss, synd bara att jag inte får hänga med en ägare till en ridsportsaffär in på den mässan för OJ vad roligt det skulle vara, få se alla nyheter och annat redan nu. Tyvärr skall de tydligen ha bantat ner mässan ganska så mycket. :cry: Har hört att de skulle ha tagit bort catwalken samt fack middagen vilket normalt brukade vara höjdpunkterna under denna mässa.

Aha! Ja, det hade ju inte varit fel att kolla på nya saker(träns:love:)
Får hoppas att du får behålla ditt nästa stövelpar *tröstkramar*

Nej det hade inte alls vart fel, kunna få gå och se och klämma på träns och kandar :love: se alla lustigheter också! :rofl:
Kommande par kommer att bli ett par Cavallo Piaffe eller Cavallo Piaffe Plus så de skall jag ha kedja på :p

Mina förra är cavallo, där satt visserligen dragkedjan i bak men den gick isär utan att vara trasig :mad: så jag har en dålig relation till dregkedja nu

dom var verkligen jättesnygga! måste få passa på och fråga bara vad du har för ridbyxor? dom var jättefina!:love:

jag tycker absolut att du ska ta Plus! Jag är extremt nöjd med att de är så lätt att ta på och av!

Vill du ha bilder i tråden?

ja upp med bilder. :banana:

Jag har inte beställt ännu. Hon skulle endå ta hem ett par weltmaister och då kunde hon ta de mått vi sa först så kan jag testa och se hur det känns.´De har kommit nu så det är bara att åka och prova.

Vad har du för storlek och vilken storlek fick stövlarna?

Jag ska ta bilder ikväll om jag kommer ihåg annars kommer de imorgon!

Jag har strl 39/40 i vanliga fall men har 40 i stövlarna!

tar gärna höjdmåttet också vanlia och på stöveln :bow:

Ja, upp med bilder :banana:

tar gärna höjdmåttet också vanlia och på stöveln :bow:

Ja, upp med bilder :banana:

Jag passar på att svara.
Stöveln är 63 cm hög från golvet till högsta pnkten.
Mitt ben är 52 cm från golvet till knävecket.
Jag har samma storlek på skon som i vanliga fall.

Här kommer en bild, tyvärr är den inte så bra men men.
18996843.jpg

Det är Plus stöveln men dragkedjan syns ju inte ur denna vinkel ;)

jättesnygga stövlar men du måste ha EXTREMT långa ben? :love:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 395
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset