Candide RW 72

Sv: Candide RW 72

Candide har en son som har licens men jag vet inte om han är visad eller betäcker så mycket. Vet ej om Robin Hood han visas.

Cawdor Hywel har 10 godkända hingstar efter sig. Förutom Candide bl a Hellekis Timjan RW 31 och Ekelunds Nalle RWR 6 - båda dessutom SM-vinnare!

Ekelunds Nalle RWR 6 är väl den yngsta av Hywels söner, finns kanske kvar i aveln? Fick livstidslicens 2006 åtminstone

Candide har ingen godkänd hingst efter sig förutom visade Gratrixianum 35-0138 (född 2001, skimmel ue.Wärnanäs Peng RW 64)

hej! Ekelunds Nalle RWR6 är efter Cawdor Hywel. Vi har en hingstunge efter Nalle som är otroligt fin!

Ekelunds Nalle är jättefin. Bland de finare dressyrponnyer jag sett - vann allt!

Candide har två unghingstar 2 och 3 år efter sig - hoppas de kommer att visas.

Den ena sonen - kopia av sin far - har licens och väntar sitt första föl i sommar. I år har han betäckt 3 ston hittills.

8f9d3a09-2aa3-4fa9-afbd-8999d31f88d84.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 328
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 645
Senast: Blyger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 193
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 620
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka