Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ha så tjocka plankor att din häst kan slå ner den, men inte så tunna att de flyger av. en shettis kan skada sig på tunga bommar och en stor häst kan dra med sig för lätta hinder och skada sig.
Ja grinden är bara 30cm jag ville att alla skulle kunna använda den även om man hoppar små låga hinder.
Just nu e jag själv, men när stallet är färdigt så har jag 4 boxar att hyra ut.
Never mind min fråga. Tog händiga mamma till hjälp. Nu är två hinderstöd vitmålade, två bommar likaså! Bommarna ska få lite mer färg på sig och flertalet hinderstöd står på tur... Kommer få inhandla mer färg hehe.
Tycker ni tunnorna ska matcha några bommar eller ska de ha egen färg? Vi har ju egengjorda bommar som inte är så jämna, kommer kanske måla dem enbart vita för det kommer inte bli jämna fina färgpartier ändå. Så kan man ha vita bommar till tunnorna kanske?
Har målat nu! Grön-vita blev två bommar. Längre har jag inte kommit hehe. Vi köpte några hyfsat tunna 'bommar', de håller så länge de håller. Pappa ska förhoppningsvis låna en svarvmaskin så han kan snygga till våra egna bommar och göra nya också, så de blir jämna och fina
Vi har bara fyra tunnor. Funderar på om man kanske ska göra dem gråa? Neutralt och inte lika skrikigt som vitt. Eller som du säger, två gråa och två färgglada. Är bra titthinder att hoppa över, med tunnor + vanligt hinder
Trevligt trevligt, brinden blev ju billig oxå:
Själva materialet, från ett gammalt staket=gratis
Färg som vi använt inomhus=gratis
skruvar (pappa är snickare)=gratis
Lite bilder på det hela! Fyra hinderstöd har blivit vita och två bommar klara. Bommarna i bakgrunden är halvvägs gröna/gula nu Bättre bilder kommer när allt är torrt så man kan ställa upp hinder!
Hundträning
Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.