Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

Gick till en "träaffär" och frågade om rundstav, då jag kom på att det blir nog mer praktiskt, sen var det bara att såga av hur lång jag ville ha den, vilket var 1,10 cm. Kostade 24 kr, helt okej pris tycker jag :)
24 spänn :eek: det var ju skitdyrt för dryga en meter virke..

för 85 spänn får jag virke att bygga en hel GRIND!

Jag tyckte också att det lät ganska dyrt :S

Här kommer mitt alster :D Kostnad: 10 kr :D Hinderstöden har jag också gjort men här räknar jag bara med presennings"saken" :)

tog 10 minuter att göra ;)

vet någon ifall det blir stadigt att sätta hyllkonsoler (?) som hinderfot? eller blir det väldigt svajjigt? :D

haha, det är bara jag som skriver i tråden :D Jag köpte iaf hyllkonsoler idag och satte fast dem på ett trasigt hinder; såhär började det se ut :D

jag som satt och tittade på sida 15 typ :rofl:
sen insåg jag att det var något år gammal..
men komigen, alla ni som skrev förut, har ni inte hunnit göra nåågra fler hinder under årets lopp? :bump:

Vad dillar du om nu? ;) Det har skrivits i tråden under ett års tid, eller vad det nu är, hela tiden :p

idag har ja byggt nästan en sådan här som BeastieBabe har designat :D ett problem bara, ska jag måla den vit, röd eller himmelsblå? förslag mottages :D

Vill man ha en vatten matta så behöver man bara en presenning och två rättså grova lister. Man klipper till presenningen om den är för stor. Annars så rullar man in en list i varje långsida av presenningen och häftar fast den med häftpistol (:

haha ;)
jag vill också bygga hinder..bara lyckats göra kaninhinder :D
jag vet inte vad jag vill göra för några, typ cavaletti tror jag

Vi håller på med att bygga hinder nu. Idag är det målning som gäller. Vi har gjort 10 hinderstöd och 5 par cavalettistöd. Nu gäller det att få tag i bommar också. Bomhållare ska vi beställa hos B**jes. Bilder kommer när de är färdiga.

haha ;)
jag vill också bygga hinder..bara lyckats göra kaninhinder :D
jag vet inte vad jag vill göra för några, typ cavaletti tror jag
cavalettis gör du lättast av vanliga brädbitar, två lika långa bitar och såga ur dem och sätt ihop som ett X (bild finns i inlägg 652 och riting nånstas tidigare i tråden) :idea:

Här kommer bildbombningen :D

Grind som jag har byggt (med inspiration från BeastieBabe). Hinderstöden även hemmabyggda.

Bommar som jag har målat

Oxer där jag målat bommar och byggt utfyllnadssaker av en gammal säng

Cavaletti stöd, också gjorda av en säng. Man river väldigt lätt :angel: Bommen har vi gjort själva.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
895
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
618
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama