bur till hamstern!!

E

eddan2000

vi har en sommarstuga som vi brukar såva över på men nu har vi HAMSTER:crazy: ska vi köpa en ny bur och ha den i stugan eller ska vi ta hennes riktiga(?) (säger man så?) bur och ta den fram och tillbaka? taksam för svar:bump: :banana:

Sv: bur till hamstern!!

En hamsterbur är väl inte så stor att den är besvärlig att ta med? Jag som har marsvin har en semesterbur hemma hos mina föräldrar, men de är ju lite större.

säger som de andra oxå..men köp en till mindre som du kan transporttera henne i:p

jag har en mindre transportbur till hene... jag tror nog iaf att jag köper en till (hennes bur som hon har nu är ganska liten)

tack för hjälpen:bow:

En hamsterbur bör du kunna flytta emellan utan problem.

Jag själv tog med mig kaninerna + tillhörande burar (en 120x60 och en 100x50) när jag for till fjällen sist, och det gick det med. Maha! ;)

Jag tycker att du ska flytta buren fram och tillbaka för hamstern vill känna sig hemma och ha sitt hem där han/hon bor han/hon vill känna sig trygg och helst bara ha ETT hem:p ;) ;) ;) :smirk: :confused: :mad: :d :rofl: :(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 041
Senast: Squie
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 977
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
940
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar