Buketräff Uppsala

Hon bor en bit bort. och det borde det bästa om jag avslutade allt och sökte mig till en stabilare relation utan så mycket frågetecken. men huvudet är inte alltid rationellt
Frågan är ju bara hur ni ska kunna ha en bra relation "det blir något av" (om det är det du vill) om det är så svårt att få till en träff.
Dags att sätta sig att göra en lista med relationens för- och nackdelar?
Om du vet om du vill satsa på relationen eller inte har du ju ditt svar.
Det låter ju snarast som det är det som är problemet.
Det är ju inte så att en buketräff aldrig sker igen, så om du verkligen ville satsa på detta tror jag inte du hade funderat så mycket på om du skulle välja henne eller buketräff ;)

Frågan är ju bara hur ni ska kunna ha en bra relation "det blir något av" (om det är det du vill) om det är så svårt att få till en träff.
Dags att sätta sig att göra en lista med relationens för- och nackdelar?
Om du vet om du vill satsa på relationen eller inte har du ju ditt svar.
Det låter ju snarast som det är det som är problemet.
Det är ju inte så att en buketräff aldrig sker igen, så om du verkligen ville satsa på detta tror jag inte du hade funderat så mycket på om du skulle välja henne eller buketräff ;)
Tack, jag ska verkligen ta en funderare

Restaurangen var visst abonnerad. :crazy: Så jag klurar på om vi ska ta meza kanske? Eller skjuta på träffen?

Eller kanske Phil’s burgers? Nära stationen och parkeringsgarage för oss med bil.
Jag säger att helst inte Phils burgers. Vi grillar mkt hamburgare hemma denna sommar 😇.
Det finns ingen annan italiensk som är okej?
Jag äter i övrigt det mesta. Men skandinaviskt och brittiskt är rätt trist 😇.

Senast ändrad:
Restaurangen var visst abonnerad. :crazy: Så jag klurar på om vi ska ta meza kanske? Eller skjuta på träffen?
Vid närmare eftertanke tycker jag och @bengall att vi flyttar.
Vi sliter dessutom hårt här för att hinna klart med detta tills betongen kommer på torsd. Ligger lite efter förväntat.

Bifogade filer

• DSC_0034.webp
    DSC_0034.webp
    352,5 KB · Visningar: 34
Jag ses gärna på en bit mat ikväll.

Men vill gärna veta att det kommer någon mer.

Hojta till så omgående som möjligt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix

Omröstningar