Buketräff Uppsala

Det går fan troll i buketräffarna. :arghh: Nu har jag fått magsjuka.:yuck: Kommer inte vara i form imorgon.:cry:

Men ni andra ska såklart ses ändå, så får jag boka in igen efter midsommar. Det är bokat i namnet Ellinor. Njut åt mig med!

Det går fan troll i buketräffarna. :arghh: Nu har jag fått magsjuka.:yuck: Kommer inte vara i form imorgon.:cry:

Men ni andra ska såklart ses ändå, så får jag boka in igen efter midsommar. Det är bokat i namnet Ellinor. Njut åt mig med!
Det är för att jag ska kunna vara med oxå :D Hoppas att du kryar på dig fort!

Vi som blev kvar träffades hos mig och käkade pizza.
Vi hade mycket trevligt.

Ah, hade jag vetat det hade jag varit med. Gillar inte restauranger och högt ljud (därför anmälde jag mig inte) gillar däremot hemmakvällar med trevligt folk.

Tror jag får dra ihop ett gäng till gården i slutet av sommaren, så är jag nöjd.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix

Omröstningar