buketräff i Uddevalla

bumpo

Trådstartare
Vad säger ni? Är det inte dags för en buketräff i Uddevalla igen snart? Gärna innan midsommar kanske?

Säg ett datum så ska jag kolla om det funkar.
Blå liten taxi finns isf från Färgelanda Sonic76...........

Vilka veckor passar för dig barnmässigt @Voff? Och kom med förslag på datum. Vad tror vi om nästa fredag?

Nästa fredag är det skolavslutning och jag har Filip. Jag har honom jämna veckor. Men han har ju massvis med vänner som han gärna är hos några timmar.

@Voff när har ni byte? Skulle lördagen fungera bättre?

Jag har jädrigt svårt att få till det efter midsommar. Men kom med förslag på datum så ser vi vilka som kan.

Vi byter söndagar kl 17.00. Pip.
Jag kan kolla om han kan vara hos någon kompis. Jag har några gentjänster när det gäller barnvakt att kräva igen :). Säg en tid så jag vet om det blir övernattning för hans del.

Åh, vad härligt! Jag åker till Nice imorgon men är tillbaka den 11e, sen åker jag till Danmark den 18e och stannar där resten av sommaren... Men någon gång mellan 11-18e funkar för mig! :)

Ja, vi pratar om den 14e.

Har ni förslag på vad vi ska göra? Käka någonstans? Supa oss dyngraka?

Men käka någonstans och ta en drink eller två kanske? För de som vill ta en drink alltså :angel: Är helt okej att dricka alkoholfritt med så klart.

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 158
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar