Buketräff i.... Örebro kanske?

Sv: Buketräff i.... Örebro kanske?

Men :(

Vad svårt det är att komma fram till ett datum, många som inte sagt nåt alls än heller... ??

Jag kan ju när som så för mig kvittar det. Bowlat har jag gjort för typ 100 år sen men nog ska jag kunna klassa ut er allt så var beredda på ett svidande nederlag. :devil:

Men man kan väl dricka öl på bowlinghallen i öret, eller har jag fel? Jag kommer då rakt inte bowla. Ett fik borde ju finnas iaf :)

Jag tycker att bowla är jättekul, även om jag är absolut sämst på det.
Men jag tar bottenplatsen så slipper någon annan göra det.
Jag har inget bollsinne alls så det blir ju som det blir.

Jag ska inte till Globen men troligen till Sthlm ändå, jag har lovat bort mig som flytthjälp. Men jag återkomemr om det. Annars vore det en bra dag. På fredagen den 29/11 ska jag till East West och lyssna på Solala :)

Jag bowlar inte heller, min arm sitter inte fast ordentligt i axeln så det blir inget bra. Jag kan eventuellt räkna poängen men skulle tycka det vore roligare med något annat!

kl

Jag tycker iallafall att bowling vore kul, känns som man kan dra det här hur långt som helst om man inte bestämmer nåt till slut...

Så, 30/11 tycker jag vi spikar - Pitchers bowling i Örebro.

Om jag förstår det hela rätt måste man boka så måste veta hur många vi blir.
Kostar ju lite också, sen beror det på om man ska äta där eller äta nån annanstans efteråt.

Sista anmälan den 20/11 kan vi säga.
Vi försöker hålla en lista så blir det lättare.

Anmälda:

Cambodia

kl

Jag tycker iallafall att bowling vore kul, känns som man kan dra det här hur långt som helst om man inte bestämmer nåt till slut...

Så, 30/11 tycker jag vi spikar - Pitchers bowling i Örebro.

Om jag förstår det hela rätt måste man boka så måste veta hur många vi blir.
Kostar ju lite också, sen beror det på om man ska äta där eller äta nån annanstans efteråt.

Sista anmälan den 20/11 kan vi säga.
Vi försöker hålla en lista så blir det lättare.

Anmälda:

Cambodia

Jag skippar det. Jag avskyr verkligen bowling och har dessutom problem med seninflammationer i armbåge och axel, så även om jag gillat att bowla - så är det fysisk omöjligt.

Jag kommer istället befinna mig på whiskeymässan som är i Örebro detta datum :d

/Lizzie

Jobbar den helgen :( annars hade det varit kul o dra iväg till närke en sväng o träffa dig Ridde ( o de andra också förstås)

Cambodia
MacGyver
Kitzy

KL
MacGyver! jag är pissdålig på att bowla men planerar att klå dig anyway ;)

planerar att klå dig anyway ;)
Gaaaah, förra gången bussade du ju hunden på mig, undrar vad jag sagt (eller gjort) för nånting? :nailbiting:

Inte_Ung hoppas jag blir frisk för hon har influensa just nu (och så måste jag ju ha nån som kör hem resterna av mig också). :crazy:

Inte_Ung hoppas jag blir frisk för hon har influensa just nu (och så måste jag ju ha nån som kör hem resterna av mig också). :crazy:

Jag tror att jag inte kan bestämma något som jag mår just nu.
Kroppen tog stryk av det där.
Så jag är inte säker på att jag orkar.

Kan vi skjuta på det en vecka?

Jag jobbar den helgen, kan titta förbi en stund om jag inte är halvt döende efter den gågna veckan innan.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 959
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 652
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 880
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 885
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010