R
Raderad medlem 68338
Kan inte alla som kommer snabb-presentera sig lite snabbt här nedan? Och (obs frivilligt) lägga upp en bild? Jag är så gammal och gaggig att jag inte kommer hålla reda på alla imorgon känner jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tandkort är ju ett alternativHar tyvärr inga!Funderar på om jag hinner skaffa till imorgon... bor granne med en tatueringsstudio
![]()
Tänk det där har jag redan funderat över (jag som inte ens ska gå).Kan inte alla som kommer snabb-presentera sig lite snabbt här nedan? Och (obs frivilligt) lägga upp en bild? Jag är så gammal och gaggig att jag inte kommer hålla reda på alla imorgon känner jag.
Kan inte alla som kommer snabb-presentera sig lite snabbt här nedan? Och (obs frivilligt) lägga upp en bild? Jag är så gammal och gaggig att jag inte kommer hålla reda på alla imorgon känner jag.
Dentaku mitt nick är ledigt! Kalla dig Tass och sen kan du göra bort dig hur mycket som helst - jag bjuder!Om folk presenterar sig här blir det bara ännu pinsammare när jag inte håller reda på dem imorgon, känner jag. För att inte tala om när jag börjar försöka köra med dubbelnick, startar våldsamma gräl om hur bra det är med graman på tvååringar och sen hånglar upp någon i ett buskage för att slutligen somna under soffan.
Om folk presenterar sig här blir det bara ännu pinsammare när jag inte håller reda på dem imorgon, känner jag. För att inte tala om när jag börjar försöka köra med dubbelnick, startar våldsamma gräl om hur bra det är med graman på tvååringar och sen hånglar upp någon i ett buskage för att slutligen somna under soffan.
Jag har ingen soffa ute, bara en bänk (men den står i ett buskage)![]()
Perfekt! Först hångel och sen somna - allt under samma bänk!Jag har ingen soffa ute, bara en bänk (men den står i ett buskage)![]()
Vem ska hångla?Perfekt! Först hångel och sen somna - allt under samma bänk!
Jag har ingen soffa ute, bara en bänk (men den står i ett buskage)![]()
Vem ska hångla?![]()
"Jag" tydligen?Vem ska hångla?![]()
Kolla in filmen "A good oldfashioned orgy"Lunchade med en kompis idag och berättade om att jag skulle på detta. Hon bara "alltså är det en slags lesbisk orgie i skogen eller"? Så jag vet inte....?![]()
Jaha, så nu tänker du inte släppa in mig i huset heller! Bara för att jag tycker att alla borde kunna begripa att kvinnor och män är olika och det är därför kvinnor är bättre på att diska och städa och män är bättre på att meka med bilar!![]()
Ser fram emot att få se er alla i Veckans Brott!Kolla in filmen "Deliverance"
Det är nog mer sånt vi kan vänta oss i Svärdsjöskogarna.![]()
När ni börjar flumma på filmtitlar kom jag att tänka på Picnic at Hanging Rock. Så lite sekelskifteskläder skulle sitta fint.Öhmm vad ska man ha på sig? Vad är klädkoden???