Kommer ev inte. Har pmat dig @athena_arabians
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi vill vara med! Jag kan sitta på jobbet och hänga med!![]()
Neej jag ser ut som en fräknig jordgubbe pga senaste dagarnas envisa sol. Har även livnärt mig på alkohol, pasta och glass senaste tiden. så jag avstår gärna fotograferandet
Det finns gott om plats!Måste kolla ett par grejer, men finns det ev plats i din bil från Uppsala imorgon? @Ninnurur
Kanon @athena_arabians då har jag en ungefärlig sökradie efter mina kroppsdelar!
Om bilen avgår från Uppsala strax efter två, när bör vi anlända? Räkna in kort rast plus inköp på systembolaget![]()
Är du så ytlig?Neej jag ser ut som en fräknig jordgubbe pga senaste dagarnas envisa sol. Har även livnärt mig på alkohol, pasta och glass senaste tiden. så jag avstår gärna fotograferandet
Är du så ytlig?
Du har väl dokumenterat dina tatueringar nu, så att dom vet hur dom ska identifiera din lemlästade kropp lite snabbt?Kanon @athena_arabians då har jag en ungefärlig sökradie efter mina kroppsdelar!
Om bilen avgår från Uppsala strax efter två, när bör vi anlända? Räkna in kort rast plus inköp på systembolaget![]()
Fast hur jäkla många är ni? Kan väl inte vara omöjligt att kolla av om ngn inte tycker att det är ok?O ja! Haha. Men kanske går bättre om jag får klä ut mig som @athena_arabians föreslog!
sen är det väl som @tanten eller nån annan skrev att vissa kanske inte vill bli fotograferade av främlingar och upplagda på ett offentligt forum. Det är ju skillnad på om folk väljer att lägga upp bilder på sig själva, än att det postas utan ens vetskap liksom?
Är det ok om jag svarar imorgon fm hur det blir? Hinner du se det i så fall?Det finns gott om plats!![]()
Fast hur jäkla många är ni? Kan väl inte vara omöjligt att kolla av om ngn inte tycker att det är ok?
Men skit samma, glöm det.
Jag tycker nog att det var du som stod för det.Varför så sur helt plötsligt?
Det hinner jagÄr det ok om jag svarar imorgon fm hur det blir? Hinner du se det i så fall?
Jag tycker nog att det var du som stod för det.
Ja och var har jag skrivit att inte folk ska tillfrågas???Eh va. Jag är inte sur. Inte ett dugg. Tycker bara att man tillfrågar personen om den vill vara med på bild om bilden ska läggas upp på ett offentligt forum. Självklart "folkvett" liksom tycker jag!
Hörni, vi kan väl ha en hashtag på insta för de som är nyfikna? Typ #svärdsjöträffen15 eller så? Och självklart så lägger man inte ut bild på någon annan ovetandes!
Om nån vill följa mig på insta så heter jag samma där som här.
Du har väl dokumenterat dina tatueringar nu, så att dom vet hur dom ska identifiera din lemlästade kropp lite snabbt?