Buketräff hos athena_arabians

Ja vi vill vara med! Jag kan sitta på jobbet och hänga med! :)

Neej jag ser ut som en fräknig jordgubbe pga senaste dagarnas envisa sol. Har även livnärt mig på alkohol, pasta och glass senaste tiden. så jag avstår gärna fotograferandet

Neej jag ser ut som en fräknig jordgubbe pga senaste dagarnas envisa sol. Har även livnärt mig på alkohol, pasta och glass senaste tiden. så jag avstår gärna fotograferandet

Tyvärr, jag ser fram emot att lägga upp bilder på dig i mitt Realtree-camoställ (som är strl XS och för stort för mig men det fanns inget mindre... finska män är tydligen storvuxna :cautious:) hållandes både luftgeväret och luftpistolen. Du kan få välja vilken Vortex-keps du vill ha, Realtree eller Digiblaze :D

:p

Kanon @athena_arabians då har jag en ungefärlig sökradie efter mina kroppsdelar! :up:
Om bilen avgår från Uppsala strax efter två, när bör vi anlända? Räkna in kort rast plus inköp på systembolaget :p

Jag antar att @Ninnurur kör lagligt (jag har tagit mig till Arlanda på 1 timme och 40 min :angel:) och då tar körtiden strax över 2 timmar. Hur lång tid stoppen tar vågar jag inte uttala mig om :D

Är du så ytlig?

O ja! Haha. Men kanske går bättre om jag får klä ut mig som @athena_arabians föreslog!

sen är det väl som @tanten eller nån annan skrev att vissa kanske inte vill bli fotograferade av främlingar och upplagda på ett offentligt forum. Det är ju skillnad på om folk väljer att lägga upp bilder på sig själva, än att det postas utan ens vetskap liksom?

Även om tex mina vänner lägger upp bilder på sig själva relativt flitigt på sociala medier hade jag inte utan att fråga lagt ut bilder på en offentlig plats på dem utan att fråga.
Förstår du skillnaden?

O ja! Haha. Men kanske går bättre om jag får klä ut mig som @athena_arabians föreslog!

sen är det väl som @tanten eller nån annan skrev att vissa kanske inte vill bli fotograferade av främlingar och upplagda på ett offentligt forum. Det är ju skillnad på om folk väljer att lägga upp bilder på sig själva, än att det postas utan ens vetskap liksom?
Fast hur jäkla många är ni? Kan väl inte vara omöjligt att kolla av om ngn inte tycker att det är ok?
Men skit samma, glöm det.

Nu måste jag checka av igen. Vad ska jag ta med imorgon förutom sovstuff, ägg och något att dricka? Något att lägga på grillen, va? Något mer?

Frågesporten är iallafall klar(det enda som behövs är pennor) och jag har färdigställt vinnartrofén under en hel del svärande. Jag glömmer ständigt bort att jag är bättre på att förstöra saker än att skapa. Men den som är nyfiken kan beskåda vad vinnaren får förutom äran. Naturligtvis får alla priser, något annat vore ju nästan lika elakt som att ha en frågesport med medvetet hopplöst svåra frågor. :devil:

Bukehaumlst_zpss86xnfxs.jpg

Hörni, vi kan väl ha en hashtag på insta för de som är nyfikna? Typ #svärdsjöträffen15 eller så? Och självklart så lägger man inte ut bild på någon annan ovetandes!
Om nån vill följa mig på insta så heter jag samma där som här.

Det låter bra! :)

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 756
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka