När jag blev medlem så var jag runt 25 år och drogs till båda forumen. Ungdom för det lite lättsammare och trådar om relationer för de i min ålder och till senior på grund av de många intressanta, ofta seriösare, diskussionerna. Skulle jag posta en ny tråd skulle båda forumen ha kunnat vara intressanta, vilken beroende på trådstartens ämne. Idag känns inte Ungdom särskilt levande alls, antagligen på grund av att många medlemmar har försvunnit/växt upp och att det har varit för dålig tillväxt på nya medlemmar. Dagens ungdomar är kanske mindre intresserade av forum?
Håller med om att forumet känns lite utarmat idag. Det är få intressanta diskussioner igång och även om jag tidigare inte har engagerat mig i så många så gör jag det i ännu mindre grad idag. Själv känner jag inte riktigt att jag har så mycket tid att lägga ner på buke att jag lyckas hänga med i diskussionerna, och då låter jag för det mesta bli istället.
Håller med om att forumet känns lite utarmat idag. Det är få intressanta diskussioner igång och även om jag tidigare inte har engagerat mig i så många så gör jag det i ännu mindre grad idag. Själv känner jag inte riktigt att jag har så mycket tid att lägga ner på buke att jag lyckas hänga med i diskussionerna, och då låter jag för det mesta bli istället.