Bukefalos - ett forum för nätmobbing?

Som jag skrev tidigare så håller jag med @Youma (även) i det att det inte är någon idé att namnge någon.
Det vet jag iaf att jag inte ens är i närheten av att vara med i maffian - och aspirerar inte heller på nån plats där ;) Känns tryggare att kunna stå på egna ben.
 
Som jag skrev tidigare så håller jag med @Youma (även) i det att det inte är någon idé att namnge någon.
Det vet jag iaf att jag inte ens är i närheten av att vara med i maffian - och aspirerar inte heller på nån plats där ;) Känns tryggare att kunna stå på egna ben.
Jag kan ge mig på att du tillhör Bukemaffian i någons ögon ;)
 
Som jag skrev tidigare så håller jag med @Youma (även) i det att det inte är någon idé att namnge någon.
Det vet jag iaf att jag inte ens är i närheten av att vara med i maffian - och aspirerar inte heller på nån plats där ;) Känns tryggare att kunna stå på egna ben.
Fast du skriver väl mkt så du är säkert med i nåt gäng. :)
 
Tror kärnan skulle bli ganska samma om man frågade många.
Jag tycker att det finns flera olika "grupper". Med grupper så menar jag då användare som ofta tycker samma sak och därmed argumenterar för detta. Det finns tex en grupp som ofta tycker att de blir trampade på, det är ofta samma användare som går in där och håller med varandra. Sedan finns det en grupp som är "invandrarkritiska", en förhållandevis stor grupp numera med jämställdhetsperspektiv, en som vurmar för mångfald, en som vurmar individens eget ansvar och individens integritet, sedan finns det en som gärna påtalar hur männen kommer i kläm på bukefalos. Så jag skulle se det som ganska många olika grupper faktiskt.
 

Liknande trådar

Bukefalos Detta togs upp i en annan tråd. Jag skall här försöka informera om hur jag ser på detta. Jag tar nu detta ur minnet, en del av detta...
Svar
0
· Visningar
1 135
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 769
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Bukefalos Efter att ha varit väldigt passiv i mitt skrivande här på Bukefalos. Men ändå varit här och läst nästan varje dag, har jag börjat att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 007
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp