Innegänget verkar bestå av någit sorts flytande materia? Om det ändrar sig hela tiden och olika personer säger att innegänget ser olika ut?
Dvs det är konstant i rörelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ska man undvika att ha innegäng på ett forum överhuvudtaget, när innegänget mest definieras av att folk är populära.Nej, inte egentligen. Inte innegängets vara eller icke vara i sig.
Men det finns mindre trevliga följder, men jag får förklara senare, mannen drar mig till Tv'n.
Antimateria kanske?Innegänget verkar bestå av något sorts flytande materia? Om det ändrar sig hela tiden och olika personer säger att innegänget ser olika ut?
Som jag skrev tidigare så håller jag med @Youma (även) i det att det inte är någon idé att namnge någon.Sätt igång!
stjärnornaSka vi rösta?
Är det någon som tycker jag tillhör något innegäng? Vad heter mitt gäng i såna fall?
Jag kan ge mig på att du tillhör Bukemaffian i någons ögonSom jag skrev tidigare så håller jag med @Youma (även) i det att det inte är någon idé att namnge någon.
Det vet jag iaf att jag inte ens är i närheten av att vara med i maffian - och aspirerar inte heller på nån plats där Känns tryggare att kunna stå på egna ben.
Ja precis.Antimateria kanske?
Tror kärnan skulle bli ganska samma om man frågade många.Men då finns det inte ETT inne gäng då, utan alla har sitt eget? Jättemånga innegäng helt enkelt.
Bra försvar där ...Ja precis.
Ånej nu tramsar jag igen.
Ni blir kanske vissa användare sura på mig då vissa önskar mindre trams på forumet.
Jag skyller dock på att tråden är märklig.
Fast du skriver väl mkt så du är säkert med i nåt gäng.Som jag skrev tidigare så håller jag med @Youma (även) i det att det inte är någon idé att namnge någon.
Det vet jag iaf att jag inte ens är i närheten av att vara med i maffian - och aspirerar inte heller på nån plats där Känns tryggare att kunna stå på egna ben.
Tror jag verkligen inte.Jag kan ge mig på att du tillhör Bukemaffian i någons ögon
Jag skyller alltid ifrån mig.Bra försvar där ...
Tott Är en av de användare jag sett många inlägg av ifall nu innegänget Är lika med de som skriver ofta ? Om jag uppfattat det rätt så är bukemaffian de mest aktiva användarna ?Jag kan ge mig på att du tillhör Bukemaffian i någons ögon
Du tror inte att det även handlar om vilket fora du ställer frågan i? Att fråga på vuxna får ett annat svar än om samma fråga ställs på gnägg, hund eller foder exempelvis.Tror kärnan skulle bli ganska samma om man frågade många.
Jag tycker att det finns flera olika "grupper". Med grupper så menar jag då användare som ofta tycker samma sak och därmed argumenterar för detta. Det finns tex en grupp som ofta tycker att de blir trampade på, det är ofta samma användare som går in där och håller med varandra. Sedan finns det en grupp som är "invandrarkritiska", en förhållandevis stor grupp numera med jämställdhetsperspektiv, en som vurmar för mångfald, en som vurmar individens eget ansvar och individens integritet, sedan finns det en som gärna påtalar hur männen kommer i kläm på bukefalos. Så jag skulle se det som ganska många olika grupper faktiskt.Tror kärnan skulle bli ganska samma om man frågade många.
Om jag uppfattat det rätt så är bukemaffian de mest aktiva användarna ?
Ska vi rösta?
Är det någon som tycker jag tillhör något innegäng? Vad heter mitt gäng i såna fall?
Min egen definition på "innegänget" eller Bukemaffian har inget med antal inlägg att göra.Tott Är en av de användare jag sett många inlägg av ifall nu innegänget Är lika med de som skriver ofta ? Om jag uppfattat det rätt så är bukemaffian de mest aktiva användarna ?
Fast det behöver inte vara så att "Bukemaffian/innegänget" är populära. Ibland blir det ju grupperingar som är "klubben för inbördes beundran".Hur ska man undvika att ha innegäng på ett forum överhuvudtaget, när innegänget mest definieras av att folk är populära.