Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat på detta ett tag, ifall man hört eller sett nån bukefalist i radio/tv/tidning... så, har ni varit med nångång?
Jag förstår ifall vissa inte vill gå ut med sånt, men vore kul om nån vill. Jag brukar t ex ofta lyssna på Kvällspasset i P4 och är ingen sån själv som skulle ringa in, men många är ju det som tur är.
Eller ni har kanske blivit intervjuade för Allers eller nåt?![]()
Ska vara i australisk radio i april.![]()
Oh det är något som en dj som heter Maynard brukar göra för något i sydney, ca 30-20 sek med dumma frågor. och jag försöker vara rationell. vet inte vad det är till egentligen. temat är nog fånig vetenskapDet vill jag höra! Vad är temat?
Jag har varit med i Vem vet mest (sammanlagt tre program) och Jeopardy för ett antal år sedan![]()
Jag har sett @tornblomma i en reklamfilm för några år sedan.![]()
Jag har varit med i Vem Vet Mest för några år sedan. Och tävlat i Vinn Adams Pengar på RixFM i höstas, vann inte men blev oavgjort.
Nöjt mig med tidningar i tonåren. Ena gången något hästjippo när jag höll på med brukskörning. Andra gången när ett syskon blivit påkörd och dött på en riktigt obehaglig vägsträcka vid busshållplats. Fanns oreggade händelser på den aktuella platsen så jag försökte få Vägverket att vidta åtgärder. De gjorde inte det och jag gick ut i media och poff så blev det jävligt bråttom att åtgärdanu sitter där både fartkamera och gångväg vid hållplatsen.
Nu för tiden slipper jag gärna.
Varit med i en julkalender och även i verkligheten i P3. Fan, blir inte mer intressant än så.![]()
Ett gammalt Jeopardydeltagande är det mest ”frivilliga” inslaget. Undviker helst att synas och höras i media i jobbet men ibland är det nödvändigt. Minns särskilt en filmad intervju med lokalmedia där filmaren instruerade reportern att stå typ 15 centimeter från mig. Mycket stelt och allmänt awkward. Det lär även finnas någon rättegångspodd med klipp från förhör men jag har inte lyssnat på den.
Just det, om man bortser från nyheter osv och mer oseriösa saker så spelade vi in ganska många sketcher med bla Peter Settman. Tror jag han heter.
Sen har man säkert synts på evenemang osv men det är ju inget konstigt.
När vi gjorde Buke-kalendern blev det lite lokal uppmärksamhet. Undrar om inte det var i Allers också![]()
Vi var ett gäng med @CillaW i spetsen som blev fotograferade med hästar. Kalendern såldes sen till förmån för Fistulasjukhuset i Addis Abeba. Två år blev detBuke-kalendern??!! What what? Det har jag missat... vad roligt med Allers, jag gillar ju den!
Vi var ett gäng med @CillaW i spetsen som blev fotograferade med hästar. Kalendern såldes sen till förmån för Fistulasjukhuset i Addis Abeba. Två år blev det![]()