BukeBoxrar

Indyhope

Trådstartare
Finns det fler med Boxrar här på buke? Här är min Bobby (3 år gammal) aka Ronaldinho. :D :D

Bobbysboll.jpg

Sv: BukeBoxrar

love.jpg

Här är min boxertjej Kashi, 9 månader. Hon är en hejjare på fotboll hon också. Dribblar bort husse hur lätt som helst i alla fall :)

Grannen som bor vägg i vägg har en boxer hane som snart
blir 1år.

Har ingen boxer längre men min senaste var han på bilden..
Underbar ras!! Han blev bara 7 år pga hjärntumör..:crazy:

34053-6359192228084230.jpg

Vad fina alla era boxrar är! Blev helt kär i Sonya (bananabambis). :love: :love: :love:

Här är en till bild på min Bobby. :)

28%20dec%202007.JPG

*KL*

Åh, boxrar är så fina!
Men jag är rädd för deras korta näsa, har de svårt att andas?
Många har sagt nej men senast förra veckan var det inne en boxer tjej som snarkade rejält.

Malte är så snygg, trotts att man blir lite förskräckt när han kommer hoppande :o

Fick en skymt av er när jag var ute med Uno, eller en riktigt bra titt på vovven och en ljudlig stämma som skrek "Malte!" :p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 167
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 209
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka