Bukare i Karlstad??

LindgrenV

Trådstartare
Jag verkar ju uppenbarligen åka på turné nu i slutet på sommaren :angel:

Pappa frågade precis om jag vill följa med till Karlstad och kolla på hockey på fredag. Jag själv är dessvärre inte överdrivet intresserad av just hockey, men jag tänkte att det kanske finns någon liten social bukare eller två som vill köra på minibuketräff? Klart man passar på när man har gratis skjuts liksom :p

Jag kommer i så fall vara där mellan typ 19-22 (då hockeymatchen är). Så ja, någon som vill hitt på nå? :bump::bump:

Sv: Bukare i Karlstad??

Jadå, jag kan kolla hur länge djuren är ute i stadsparken.
Och bio är ju egentligen ett rätt tråkigt sätt att umgås, men jag har inte sett Despicable Me 2 än :angel:

Jag tror att jag är ledig på fredag och följer gärna med på något isåfall! :)

Gud vad negativt det lät :p

/Karlstad-bukare som antagligen hoppar denna träffen, lite fullspäckad vecka:p

(blåbär: Jag kommer dock stå utanför dit hus och skrika på lördag, lillerrudsdagarna ftw! Polishundsuppvisning vid 14)

Ja, vad roligt! :D
Jag ska på DP-träff hos uppfödarna på lördag och ska tävla agility i Arvika på söndag, men när jag inte är på rymmen så kommer jag vara hemma eller på skolområdet :)

Och Lindgren:
Jag sladdade på tangentbordet, det ska såklart vara helt enkelt och inte helst enkelt :D

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Relationer Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 206
Senast: ekra
·
Hundavel & Ras Tja, ni som känner mig från AoH vet att det blivit ett antal rasvalstrådar genom åren :p (vilket faktiskt varit till stor hjälp, jag...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: snorp
·
Relationer Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig! I fredags kom min älskade, älskade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 829
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka