Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var ju så stressad redan så jag förstår att hon satt av.Nån som såg hur det såg ut när Jennifer red Chacco's Air..? Nyfiken på om det såg okontrollerbart ut eller om det var hennes känsla enbart.
Han var ju så stressad redan så jag förstår att hon satt av.
Precis. Han började travhoppa och hästen exploderade i spången. Han sprang på sidan på ett hinder och flydde i panik då. Även DM sa att han hade för mycket blod och fick panik när han la om benen.Var han stressad redan när killen red? Eller hur menar du?
EquisportFinns det film på Chaccos Air från testridningen idag (förutom lilla klippet på Maarse)? Missade det tyvärr, hade varit intressant att se med tanke på att Jennifer hoppade av.
Det såg minst sagt spänt ut. Förstår att hon bröt.Nån som såg hur det såg ut när Jennifer red Chacco's Air..? Nyfiken på om det såg okontrollerbart ut eller om det var hennes känsla enbart.
Nån som såg hur det såg ut när Jennifer red Chacco's Air..? Nyfiken på om det såg okontrollerbart ut eller om det var hennes känsla enbart.
Precis. Han började travhoppa och hästen exploderade i spången. Han sprang på sidan på ett hinder och flydde i panik då. Även DM sa att han hade för mycket blod och fick panik när han la om benen.
Inget "hände" men hästen badade i svett och skum och ögonen bara rullade i huvudet. Slog med sin svans och blev rädd för sig själv. Ansvarsfullt av henne att avbryta.
Stackars liten! Det är ju lätt att glömma när de är så himla duktiga, men de är ju egentligen bara 3 ½ år gamla...
Saltado var en riktigt kvick liten smällkaramell. Kan nog gå riktigt fort, men tyckte ibland att han visste precis vart han skulle oavsett vad ryttaren tyckte Häftig.
Kintaro såg väldigt mogen ut för sin ålder. Hoppar säkert, fin inställning, balanserad, positiv. Min favorit hittills.
Jag har dessutom sett mamman riden innan hon sattes i avel, massor med kapacitet men svår...
Fogh gjorde helt rätt! Det såg riktigt illa ut. Dave Maarse höll med och han menade att hingsten behöver två år på sig och är rädd för sin ryttare. Inget psyke man vill ha in i avelnNån som såg hur det såg ut när Jennifer red Chacco's Air..? Nyfiken på om det såg okontrollerbart ut eller om det var hennes känsla enbart.
Fogh gjorde helt rätt! Det såg riktigt illa ut. Dave Maarse höll med och han menade att hingsten behöver två år på sig och är rädd för sin ryttare. Inget psyke man vill ha in i aveln