Bruksprovet 2019

Av treåringarna som löshoppade tyckte jag bäst om Atmosphere, en gummiboll. Dock är jag osäker på om någon av dem blir godkänd.

Nä han gjorde ett hyggligt språng. Resten av sprången saknade att han hoppade upp/fram med bogen. Däremot har han väldigt fin inställning. Det bästa språnget kom efter att han nästan fastnat i oxern med en grov ridning som följd, hade han hoppat så rakt igenom kanske han hade blivit godkänd

Helt rätt. Men en av landets största hingststationer bör nog läsa hingstreglementet lite bättre till nästa år så slipper man pinsamma missar med fel skoning och att kalla pungbråck för kolik. Inger inte direkt förtroende för kompetensen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
8 869
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
985
Senast: Bison
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 178
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Äta rätt saker, vad då?
  • 10 middagar

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025