Bruksprovet 2019

Av treåringarna som löshoppade tyckte jag bäst om Atmosphere, en gummiboll. Dock är jag osäker på om någon av dem blir godkänd.

Nä han gjorde ett hyggligt språng. Resten av sprången saknade att han hoppade upp/fram med bogen. Däremot har han väldigt fin inställning. Det bästa språnget kom efter att han nästan fastnat i oxern med en grov ridning som följd, hade han hoppat så rakt igenom kanske han hade blivit godkänd

Helt rätt. Men en av landets största hingststationer bör nog läsa hingstreglementet lite bättre till nästa år så slipper man pinsamma missar med fel skoning och att kalla pungbråck för kolik. Inger inte direkt förtroende för kompetensen.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Murray
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
680
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
712
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 888
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka