Bruksprovet 2019

Av treåringarna som löshoppade tyckte jag bäst om Atmosphere, en gummiboll. Dock är jag osäker på om någon av dem blir godkänd.

Nä han gjorde ett hyggligt språng. Resten av sprången saknade att han hoppade upp/fram med bogen. Däremot har han väldigt fin inställning. Det bästa språnget kom efter att han nästan fastnat i oxern med en grov ridning som följd, hade han hoppat så rakt igenom kanske han hade blivit godkänd

Helt rätt. Men en av landets största hingststationer bör nog läsa hingstreglementet lite bättre till nästa år så slipper man pinsamma missar med fel skoning och att kalla pungbråck för kolik. Inger inte direkt förtroende för kompetensen.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 756
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar