Bruksprovet 2019

Jag är iofs inte förvånad över (bristen på) ridbarheten med tanke på vem pappan är. Han ger ju inte direkt några amatörhästar. Hoppa kan de ju dock.
Jag har dessutom sett mamman riden innan hon sattes i avel, massor med kapacitet men svår...

Någon annan som är uppe och tittar?

Jag gillar Cape Canaveral som är inne nu. Trevlig typ, även om jag inte tror att årets hoppning räcker till godkännande. Hoppas han kommer igen till nästa år.

Tyckte alla treåringarnq lämnade lite att önska i löshoppningen. Gillade Irco Mena-hingstens inställning.

Dandelon var fin med mycket positivt, men jag tror inte det räcker till godkännande i år.

Chacgeorge är fin men jag undrar om gnistan och vinnarskallen finns där?
Quebeck ser lite mer egensinnig ut men har lite mer tryck i sprången.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 012
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 008
Senast: Bison
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 208
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka