Bruksprovet 2019

Jag är iofs inte förvånad över (bristen på) ridbarheten med tanke på vem pappan är. Han ger ju inte direkt några amatörhästar. Hoppa kan de ju dock.
Jag har dessutom sett mamman riden innan hon sattes i avel, massor med kapacitet men svår...

Någon annan som är uppe och tittar?

Jag gillar Cape Canaveral som är inne nu. Trevlig typ, även om jag inte tror att årets hoppning räcker till godkännande. Hoppas han kommer igen till nästa år.

Tyckte alla treåringarnq lämnade lite att önska i löshoppningen. Gillade Irco Mena-hingstens inställning.

Dandelon var fin med mycket positivt, men jag tror inte det räcker till godkännande i år.

Chacgeorge är fin men jag undrar om gnistan och vinnarskallen finns där?
Quebeck ser lite mer egensinnig ut men har lite mer tryck i sprången.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 815
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 756
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar