Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars var dagens stora höjdpunkt Sir Donnerhall II!
Håller med görel - Sir Donnerhall var häftig att se under ryttare, men det är svårt att tro att det är samma häst som rör sig nästan helt utan mekanik när han visas vid hand på exteriörbedömningen....Sir Donnerhall II var en upplevelse under ryttare men inte utan. Jag lyckades inte fota för han stod inte still en sekund. Dessutom tyckte jag att hans kors var väl platt.
Daquar och Chatender godkända, mycket trevlig hoppning hos båda!!
Knapp.
Floricello, Dunhill, Don de Jeu och Zaladin MI är godkända!
Ungefär detsamma som Brink traven som visas år efter år av tullstorps hingstar samt MT....Kolla bara in stora fuxen i år, vilket bensprattell, riden trav!!Jag hoppas att de som betäcker med honom inser att mycket av hans bensprattel är framridet och inget han har helt naturligt.
Jag läste någonstans (har glömt var) att lindrig "inåttåning" ej ska dömas ned, då det nu finns forskning på att det inte påverkar hållbarheten. Men det borde ju förstås nämnas ändå kan man tycka.
Har du någon länk till den forskningen, skulle vara väldigt intressant att läsa iom att det alltid varit det "fel" som ansetts påverka hållbarheten mest och alltid har dömts hårt på tidigare ? Däremot lätt utåttåade skall unghästarna vara för att bli korrekta som färdig breddade. Är de inåttåade som unghästar så förvärras det ännu mer när de breddar ut därför låter det mkt egendomligt.