Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Lycka.till.allihopa!!...se.nu.till.att.försöka.hålla.oss.som.inte.e.där.
uppdaterade.med.hur.det.går.för.er!!:);)

equipe lägger inte ut några online-resultat eller???:crazy:

Pratade just med Novali01

Pia leder
Fälttävlansnisse ligger tvåa
Två (vet inte vilka) på delad tredje
Novali01 ligger femma före både Betti och Pooh

Det är allt jag kan meddela er.
Nån annan borde veta mer.

Såja flickor, ta det lugnt! Avundsjukan glimtar fram, alla kan inte vara lika unga och vackra. ;)
Och högklackat stämmer inte, möjligen rosa flippflopps ibland. :angel:

Avundsjuk tssss.... jag är 15 år äldre och ser minst lika ung ut så det så :mad:

Mrs L kommer se ut som en gammal kratta om 15 år :devil:

equipe lägger inte ut några online-resultat eller???:crazy:

Det är bara 6-åringarna som vi kan köra i E.
4- och 5-åringar körs manuellt. :idea:

Ska försöka få ut resultat så fort det går imorgon. :idea:

Fast det är mycket som ska kollas och dubbelkollas... Inte som en vanlig tävling precis...

*kl*

Resultat 5-års (kan inte garantera att minnet är med mig idag, så ursäkta ev fel):

1. Piia
2. Sandra Gustafsson
3. Frida Andersen
4. ??
5. Nisse
6. Viktoria

Novali trillade av.

Åkte direkt efter 5-års, har därför ej fler resultat.

Ja, käre barn vilken resa! Snacka om upp som en sol och ned som en pannkaka....

Lille grå gick halvbra i dressyren tyckte jag...DET tyckte inte domarna som gav honom såpass bra på poäng att vi hamnade på 5:e plats efter dressyren!:bump:

Men efter en sömnlös natt så landade jag bokstavligen hårt...först började han med att dra järnet på hoppningen och nästan gå omkull på hinder nr 1...forsatte i glad stil med att dra järnet efter 3:an och bli rädd för 4:an....sen kravlade vi oss över den och kom i mål med nåt riv också....inte kul.

I terrängen var han ringrostig som hejsan och bjöd bara på sträckorna MELLAN hindren...masade sig dock över alla svårigheter och hade bara lilla steeplehäcken och sista hindret kvar....galopperar glatt mot häcken men ca 3 meter innan blir han fullkomligt LIVRÄDD för de stora stenarna som agerar infångare....kastar sig höger och vänster och där klev jag av...blev stående bredvid den lille grisen och väste ilsket åt honom....

Något snopet att inte ens få rida i mål och få en av de fina rosetterna man fick....

Men men, det är unghästar vi sitter på och då får man ta sånt här. Grattis till alla bukare som var placerade iaf!!

Ett extra tack till Pooh och co som gjorde lördagkvällen oförglömlig....ett tips till alla som vill ha kul i Skåne...Pooh gillar röda drinkar....:rofl::rofl:

*kl*

Grattis till er som det gått bra för som jag missat att gratta. :) Och en stor eloge till alla som rodde tävlingen i hamn, ingen nämn ingen glömd. :bow:

Vår "lille" Cassius skötte sig fint, roligt att se honom igen efter ett halvårs tomhet i stallet efter hans flytt i våras. Nya ägaren red honom fint och lotsade honom till en 8e plats i breedersklassen. Han såg kalasfin ut i terrängen idag.

Ett par hästar var riktigt fina, härligt att se. I morgonkväll ska jag fixa med fotona som tagits i helgen, återkommer då med ett par.

Novali: Ja, lördagkvällen var riktigt rolig, var ju tvungen att dricka röda drinkar, de matchade min top! :angel:

Ganska kul att jag lyckades ta bort hästen på just den resultat listan som ni fick ut och ersatte den med nisses :idea:

det var INTE planerat :o

Ganska kul att jag lyckades ta bort hästen på just den resultat listan som ni fick ut och ersatte den med nisses :idea:

det var INTE planerat :o

Jasså var det du, jag märkte inte det, men min uppmärksamme gubbe såg det i sa till. När du ändrade tillbaka kunde du ju bytt plats på ekipagen också tycker jag. :D

Ha ha ha! Det förstår jag att du tycker!:rofl::rofl:

Resan hem var väääldigt lång...hade helt klart varit lättare om jag haft med en liten rosett i bagaget...men pratade med fio halva vägen hem så då blev det lite roligare att köra!

Japp! Har nu börjat nya jobbet och vi måste prata mer du och jag för det låter väldigt lovande...:bump:

Nu har vi också kommit hem, dock kändes vår resa, av naturliga skäl:angel:, inte så lång
Betti var sååååå :love: duktig, lite trött på dressyren men sen kom hon igång och har nu betalat av stallhyran för ett halvår.
Jättekul att träffa alla där och härligt med alla som hjälptes åt att genomföra tävlingen, man kände igen halva gänget röster i komradion när man satt där ute i skogen och vaktade hinder nr 4, och jag lovar... det var många dialekter
Sen måste jag bara säga ANNA :bow::bow::bow::bow::bow: vilken tjej
Samt hoppas att andra Annas (N) ben blir fort bra igen

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar