Sv: Breeders Final på Gärds!!!
Men oooh så sant
herregud vilken beskrivning!!!!!!!!!!
Det var det djävligaste
Men oooh så sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
herregud vilken beskrivning!!!!!!!!!!
Det var det djävligaste
Men oooh så sant
Men hon glömde det rosa. Eller champagnen kanske är rosa?
Men hon glömde det rosa. Eller champagnen kanske är rosa?
Jag har rosa champagne i rosa kylpåse, mkt tjusigt och gott! Eller dracks den upp sist...
Du ja kommer faktiskt inte ihåg..jag vet att vi hade med oss den till en av middagarna vi haft, men om den tömdes eller ej kommer jag faktiskt inte ihåg
Tack för att kära du skyddar en försvarslös kvinna som mig..men ja brukar ju faktiskt inte ha högklackat...
o för den delen...även JAG har burit vattenhinkar, broddat sparkande hästar o svettats i stallet när ja varit på tävling...SÅ DET SÅ
Haha, DÄR kom det rosa!
(för fridens skull så kanske jag ska tillägga att jag också är en sucker för rosa kläder.. )
Jag ser i min kristallkula att det blir en del rosa i helgen. Men tänker inte avslöja vem/vilka...
Jag ser i min kristallkula att det blir en del rosa i helgen. Men tänker inte avslöja vem/vilka...
Nej, ni hade med en Magnum, men eftersom min rosa var kyld så drack vi den. Den hade jag fått från min chef när jag fyllde jämt!
Och den tog slut...
Flickor, flickor! Försök nu att hålla sams i sandlådan när jag inte kan vara här och hålla efter er...
Springer runt i cirklar och försöker packa...har noll koll på det mesta men jag ringer er så får ni ta med det jag glömmer....
Och rosa ja....DET blir det!
så kan det nog ha varit...kommer som sagt inte riktigt ihåg..kanske pga den öppnade rosa flaskan PLUS en magnum kanske =) Köpte ju en jätteflaska nere i Lion som står kvar oöppnad tror ja..
Känner att vi tappat Breeders finalen lite...
Flickor, flickor! Försök nu att hålla sams i sandlådan när jag inte kan vara här och hålla efter er...
Springer runt i cirklar och försöker packa...har noll koll på det mesta men jag ringer er så får ni ta med det jag glömmer....
Och rosa ja....DET blir det!
Lita på att frugan L har extra saker, jag har redan utnyttjat det en gång Har du tur så får du säkert en 3-4 sadlar att välja mellan, några träns, miljoner benskydd och icke att förglömma alla rosa schabrak och kanske det går att hitta en rosa terrängdress i gömmorna också
Så här rosa???