Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Men oooh så sant :devil:

Såja flickor, ta det lugnt! Avundsjukan glimtar fram, alla kan inte vara lika unga och vackra. ;)
Och högklackat stämmer inte, möjligen rosa flippflopps ibland. :angel:

Senast ändrad:

Haha, DÄR kom det rosa! :banana:

:D

(för fridens skull så kanske jag ska tillägga att jag också är en sucker för rosa kläder.. :angel: ;) )

Jag har rosa champagne i rosa kylpåse, mkt tjusigt och gott! Eller dracks den upp sist...:eek:

Du ja kommer faktiskt inte ihåg..jag vet att vi hade med oss den till en av middagarna vi haft, men om den tömdes eller ej kommer jag faktiskt inte ihåg :D

Tack för att kära du skyddar en försvarslös kvinna som mig..men ja brukar ju faktiskt inte ha högklackat...

o för den delen...även JAG har burit vattenhinkar, broddat sparkande hästar o svettats i stallet när ja varit på tävling...SÅ DET SÅ :mad:

Du ja kommer faktiskt inte ihåg..jag vet att vi hade med oss den till en av middagarna vi haft, men om den tömdes eller ej kommer jag faktiskt inte ihåg :D

Tack för att kära du skyddar en försvarslös kvinna som mig..men ja brukar ju faktiskt inte ha högklackat...

o för den delen...även JAG har burit vattenhinkar, broddat sparkande hästar o svettats i stallet när ja varit på tävling...SÅ DET SÅ :mad:

Nej, ni hade med en Magnum, men eftersom min rosa var kyld så drack vi den. Den hade jag fått från min chef när jag fyllde jämt!
Och den tog slut...:angel:

Haha, DÄR kom det rosa! :banana:

:D

(för fridens skull så kanske jag ska tillägga att jag också är en sucker för rosa kläder.. :angel: ;) )

Jag ser i min kristallkula att det blir en del rosa i helgen. Men tänker inte avslöja vem/vilka...

Jag ser i min kristallkula att det blir en del rosa i helgen. Men tänker inte avslöja vem/vilka...

Jag har en hemlis... Det är INTE jag som kommer bära något rosa :eek: Läskig färg... Ah! *Nelle tittar ner och ser att hon just nu bär ett rosa linne :eek: Hur gick detta till?? * Smittar det bara genom att umgås med Mrs_L via nätet? Gode gud...

Själv ska jag snart på föreläsning och sedan bär det av med färjan kl 17. Någonstans mitt i natten beräknas vi vara framme vid bostallet :banana:

Batterierna till kameran är laddad och tv:n säger att det ska ska vara strålande sol i skåneland i helgen :bow:

Flickor, flickor! Försök nu att hålla sams i sandlådan när jag inte kan vara här och hålla efter er...:p

Springer runt i cirklar och försöker packa...har noll koll på det mesta men jag ringer er så får ni ta med det jag glömmer....:rofl:

Och rosa ja....DET blir det!:bump:

Nej, ni hade med en Magnum, men eftersom min rosa var kyld så drack vi den. Den hade jag fått från min chef när jag fyllde jämt!
Och den tog slut...:angel:

så kan det nog ha varit...kommer som sagt inte riktigt ihåg..kanske pga den öppnade rosa flaskan PLUS en magnum kanske =) Köpte ju en jätteflaska nere i Lion som står kvar oöppnad tror ja..

Känner att vi tappat Breeders finalen lite...:angel:

Flickor, flickor! Försök nu att hålla sams i sandlådan när jag inte kan vara här och hålla efter er...:p

Springer runt i cirklar och försöker packa...har noll koll på det mesta men jag ringer er så får ni ta med det jag glömmer....:rofl:

Det är lugnt. Missas något i packningen så bara pip till. Jag har en helt terräng utrustning gånger 3 som bara vill få bli användt hemma juh!!!!!!!!!

;)

så kan det nog ha varit...kommer som sagt inte riktigt ihåg..kanske pga den öppnade rosa flaskan PLUS en magnum kanske =) Köpte ju en jätteflaska nere i Lion som står kvar oöppnad tror ja..

Känner att vi tappat Breeders finalen lite...:angel:

Åh, vilken tur att vi ska till lion snart igen :angel: Back to crime sceen eller? :D

Och ja, vi har tappat breedersfinalen lite kanske :o

Lita på att frugan L har extra saker, jag har redan utnyttjat det en gång ;) Har du tur så får du säkert en 3-4 sadlar att välja mellan, några träns, miljoner benskydd och icke att förglömma alla rosa schabrak och kanske det går att hitta en rosa terrängdress i gömmorna också :angel: :devil: :rofl:

Så här rosa???
julshowbordetW.jpg

Lita på att frugan L har extra saker, jag har redan utnyttjat det en gång ;) Har du tur så får du säkert en 3-4 sadlar att välja mellan, några träns, miljoner benskydd och icke att förglömma alla rosa schabrak och kanske det går att hitta en rosa terrängdress i gömmorna också :angel: :devil: :rofl:

HA HA HA HA HA...jag börjar nästan känna mig lite utsatt i denna tråden!!!!!!!!!

I gömmorna ska tilläggas att ja faktiskt inte äger EN ENDA ROSA PINAL TILL JUST HÄSTARNA:......Där går faktiskt gränsen....

Så här rosa???
julshowbordetW.jpg

FLABBAR..........det ja skrev i föregående inlägg fick ja visst äta upp nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rofl:

hmm, MEN...Pooh, du kan väl rädda mig här genom att erkänna att det rosa Whinnie har på sig är av din ägo :D

Nu ni! Väskan packad, hästarna omklappade och Nelle nyduschad! Gärds här kommer jag! :banana:
Ni lär få leda runt på en sömngångare i helgen. Har sovit ca 4 timmar/natt hela veckan plus att vi kommer ner mitt i natten och ska upp i morgon :crazy: Men skoj ska det bli!

Syns i morgon alla!

/Nelle

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024