Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Visst ställer jag upp på det :bow: Jag kan koreografera och sen klappa takten när Pooh och Mrs_L dansar. Jag vet att det är en stor uppoffring från min sida men vad gör man inte för underhållningen :)

Annars kan ju MrsL låna ut sina lyxskor till dig igen så kan du vara med på scenen i en vild steppdans! :devil:

Kvalade?!?:angel:

Du menar väl de anmälda..... skulle vara kul att se de kvalade med, dvs om några inte kommer till start

Kvalade?!?:angel:

Du menar väl de anmälda..... skulle vara kul att se de kvalade med, dvs om några inte kommer till start

Det handlar om en som inte kommer till start pga icke kval samt 2 strukna av annan anledning, just nu.
:)

...och det behövs funktionärer! Kom igen, samla ihop alla ni känner!

Aicha (ser till att G ) bjuder på Buke-fika för alla som ställer upp som funktionärer :idea:

och glöm inte att ni får en riktigt funktionärstitt på alla buke-ekipage :idea:

lovar jag och sticker till Tyskland :D

Känner inte så många som ska rida breeders men bettibets håller vi iaf alla tummar för:bump::bump::bump:

*KL*

Kanske dags att titta in på Gärds hemsida för startlistor nu... :idea:

Novali kommer att bli överlycklig, hennes och min uppfödning går samtidigt inne på dressyren. :bump::D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar