Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Jag hörde igår att en del av problemet var att Plönninge inte ville släppa tävlingen för att eleverna skulle ha tävlingen. Det ingick tydligen i skolan. Men då kan de ju ha en vanlig fälttävlan i vår så de slipper öva på våra unghästar.:cry:

Jag hörde igår att en del av problemet var att Plönninge inte ville släppa tävlingen för att eleverna skulle ha tävlingen. Det ingick tydligen i skolan. Men då kan de ju ha en vanlig fälttävlan i vår så de slipper öva på våra unghästar.:cry:

Du! släpp nu hur/varför osv och hjälp till att jobba framåt istället! Ingen som helst nytta med spekulationer som bara leder till osämja. Är det nåt vi behöver nu så är det att sluta leden, tänka framåt och hoppas på att alla andra inblandade gör detsamma.:banana:

Du! släpp nu hur/varför osv och hjälp till att jobba framåt istället! Ingen som helst nytta med spekulationer som bara leder till osämja. Är det nåt vi behöver nu så är det att sluta leden, tänka framåt och hoppas på att alla andra inblandade gör detsamma.:banana:

Bra kunde inte sagt det bättre själv! :) Hoppas startlistorna blir de samma ser fram emot att se dig o dottern göra era uppvisningar!:rofl:

Bra kunde inte sagt det bättre själv! :) Hoppas startlistorna blir de samma ser fram emot att se dig o dottern göra era uppvisningar!:rofl:

AHA! Då fick jag svar på din identitet....:idea: he he he...ja, jag kan ju inte säga detsamma då jag fick en glimt av en MYCKET elegant brun bak i Norrköping....:eek:

Är de Danira som är fuxen från bollnäs?
Isåfall måste ju jag hejja på henne oxå eftersom de är klubbkompis :)

Vem är bruningen från sandviken ?

Anna G:s Loppan som Carro J rider nu när Anna varit gravid/fött barn (nästa generations FT-ryttare antar jag)

AHA! Då fick jag svar på din identitet....:idea: he he he...ja, jag kan ju inte säga detsamma då jag fick en glimt av en MYCKET elegant brun bak i Norrköping....:eek:

Med schackrutor inköpta på Harrods tycker vi han ser ut som en riktigt snygg gentleman:love:

Välkomna till Gärds den 6-7/10! :bump:
Det är klart :idea:

NU BLIR JAG SNART GALEN!!! Nåja, åtminstone ngt mer galen än innan....NÄÄÄÄÄÄÄÄR får vi besked???? Hur svårt kan det vara att säga ordet JAAAAA?????? Kom igen nu Swede Horse!:bump::bump::bump:

NU BLIR JAG SNART GALEN!!! Nåja, åtminstone ngt mer galen än innan....NÄÄÄÄÄÄÄÄR får vi besked???? Hur svårt kan det vara att säga ordet JAAAAA?????? Kom igen nu Swede Horse!:bump::bump::bump:

men LUGN :banana:

Nu står det några rader på Gärds hemsida också :idea:

Jag skrev på Gs och nog farao så hinner Nova hit innan... :D

Ha ha ha...du vet väl vad "Nova" betyder....jag får sätta SUPER framför också...fast vid närmare eftertanke...det är väl dom som brukar explodera och bli svarta hål??????:eek::eek:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?