Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

:banana: haha...oj vad skoj vi kommer ha det med vars ett glas vin i handen...iaktagandes deras fina danssteg :D skönt att vi slipper uppträde i år ju... :d

Vadå slipper???? Pooh har skaffat stepskor och köpte säkert ett par till dig med för ni ska ju steppa bakom oss när vi uppträder....:bump::bump:

Spänningen är olidlig :crazy:
Sitter på jobbet och väntar på det förlösande mailet....
Dotter packar för säkerhetsskull ifall vi får åka imorn i alla fall
Mobilen saknar snart laddning :smirk:
Den enda som är oberörd är Betti, skall hon få träffa Grålle?

Spänningen är olidlig :crazy:
Sitter på jobbet och väntar på det förlösande mailet....
Dotter packar för säkerhetsskull ifall vi får åka imorn i alla fall
Mobilen saknar snart laddning :smirk:
Den enda som är oberörd är Betti, skall hon få träffa Grålle?

Grålle låter meddela att under andra omständigheter hade han inte varit ett dugg intresserad av en Bruning....men som det är nu så vill han VERKLIGEN träffa henne!:bump:

Min mobil är på sista pluppen....:eek:

Vadå slipper???? Pooh har skaffat stepskor och köpte säkert ett par till dig med för ni ska ju steppa bakom oss när vi uppträder....:bump::bump:

:rofl: skulle inte tro det va!! Vi sparar vårt uppträde till Lion... endast iklädda svenska flaggor för att påminna alla fransoser o tyskar om var skåpet ska stå :D Men vi ser fram emot er lilla dans.. vi kommer granska er intensivt...:devil:

Citat:
Ursprungligen postat av Novali01
Fantastiska Gärds har åtagit sig att ha Breeders finalen! Med Anna Hassö i spetsen så är redan vissa stallplatser och boende fixat. Banan är klar och allt verkar gå att lösa på bästa möjliga sätt.

Nu hänger det bara på om Swedehorse går med på detta. Och det MÅSTE de ju göra, eller vad säger ni alla breeders bukare?

En stor eloge till Anna och alla ni andra på Gärds!

:idea:Ja´visst skall de ha en elog.Vi får också förstå, att organisationen som ligger bakom Breeder`s sliter sitt hår för att göra detta möjligt:) De som särskilt till den här helgen,har ett klappande hjärta för vår sport,är J.J, J-O.H på SW-Horse,T.L på Plönninge,B.B,TD,A.H m.fl,m.fl,och så naturligtvis alla vi som utövar sporten
OCH,visst behövs det att ni laddar bilarna med funktionärer.Bockar och bugar, för de goda krafterna som i skrivande stund brinner för att få detta att gå`å`stad,sas:rofl:
:bump:Hoppas att alla får sin häst bedömd i helgen :D

Senast ändrad av en moderator:

:love:Oj,OJ,OJ den helgen önskar jag att vi höjer våra champagnee glas mot den franska himlen!:love:Gammelfarfar och jag tar oss kanske nedför berget:rofl:

:angel:Skall klia "gubben" lite extra på ryggen:rofl::banana::rofl:

Står på Ridsports hemsida nu att det inte blir något i helgen, men antagligen nästa eller nästnästa helg. Gärds har hoppning nästa helg så jag vet inte riktigt hur de har tänkt sig det där..

Står på Ridsports hemsida nu att det inte blir något i helgen, men antagligen nästa eller nästnästa helg. Gärds har hoppning nästa helg så jag vet inte riktigt hur de har tänkt sig det där..

ganska få anmälda till hoppningen så man kan kanske hitta en lösning?

eu nu så denna eller om 14 dagar... nästa helg går inte..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar