Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Då blir det till att planera om allt här hemma. Yngsta dottern som på nåder fick ledigt denna helg för att hjälpa oss med hästarna :confused:Undrar vem vi ska muta till helgen den här gången? Tur att man själv har en snäll arbetsgivare! Och så får jag ju gå o se Martin Stenmark:love:

Trist att de inte kör nu i helgen. Banorna användes ju nyss, så för att "anpassa för unghästar" vet jag inte om man behöver göra så mycket, möjligtvis ta bort nåt hinder?

Hm, svarade visst innan jag läst allt :angel:

Jag tycker det är otroligt bra gjort av Gärds att ta på sig att finalen så nära inpå, vare sig det hade blivit till helgen, eller som det ser ut som nu, till om 14 dagar.

*kl*

Nuläge (?): 95 % chans att det blir om 14 dagar. Upp till TD att få till det... :angel:
5 och 6 -åringar inget större jobb.
4åringar lite, lite mer jobb då det inte fanns debutant nu förra helgen och det är lite annorlunda bana som krävs.

Måste bara säga....
Snyggt jobbat allihopa :love: hade aldrig trott att nåt skulle kunna ändras men tydligen går det att flytta berg :)
Även för syjuntan på Buke :angel:

Om någon som skulle startat i bt i helgen och efteranmäler till stockholm kan jag erbjuda boende +box (rimligt avstånd). Pm:a mig isf

Bättre upp; tom säng till dig! :)

Tjoho! Jag bokar den! Har redan fixat lift till skåne och tillbaka om det nu blir av :bump:

(Kan inte låta bli att ändå tycka det är lite trevligt att datumet flyttades, sett ur en helt egoistisk synvinkel :angel: )

*kl*
Jag vill bara säga att jag verkligen hoppas för er allas skull att det går att genomföra BT så snart det är möjligt.
Det är ni värda. Sporten är så liten och så dyr, så det är inte mer än rätt att det blir av.

För övrigt så vill jag säga att jag hejar på "norrlandshästarna".
En fux från Bollnäs och en bruning från Hofors. Båda är kanonfina hästar. :love: :love: Bäst av allt är att de inte ingår i samma årgång, så båda får lov att vinna!! :)

Och okej, jag hejar väl på den där grå femåringen också.
:angel:

Men Bella :eek: du glömde bruningen från Sandviken, som går i samma klass som fuxen :p

Ja just ja! :eek::eek::eek:
Fy på mig!
Heja bruningen från Sandviken också!! :idea:
Fast i min bok så vinner fuxen, för den bor närmare mig så 6års-bruningen måste nog nöja sig med att bli tvåa.
Det vore väl toppen om norrlänningarna kunde ta storslam. En massa breederspengar som ni gör nåt riktigt bra för. Typ betäcker med Cortus :angel:

*kl*
Jag vill bara säga att jag verkligen hoppas för er allas skull att det går att genomföra BT så snart det är möjligt.
Det är ni värda. Sporten är så liten och så dyr, så det är inte mer än rätt att det blir av.

För övrigt så vill jag säga att jag hejar på "norrlandshästarna".
En fux från Bollnäs och en bruning från Hofors. Båda är kanonfina hästar. :love: :love: Bäst av allt är att de inte ingår i samma årgång, så båda får lov att vinna!! :)

Och okej, jag hejar väl på den där grå femåringen också.
:angel:

BELLA!!!!! *Tittar strängt och argt på henne* HUR kan du heja på Bruningar?????:eek:

Måste bara säga....
Snyggt jobbat allihopa :love: hade aldrig trott att nåt skulle kunna ändras men tydligen går det att flytta berg :)
Även för syjuntan på Buke :angel:

Alltså...jag är själv imponerad av vårt lilla kontaktnät...oavsett vad detta leder till så :bow::bow:för fälttävlansfolk och deras samhörighet!!!!

Idag är det nästan lite dan efter...Trailern står packad och klar men ingen resa :cry: Fast om 2 v blir bra det med, men blir det inte då så bryter jag ihop :crazy: Nu vill jag bara ha besked så fort som möjligt så att man kan planera om :cool:
Sen är det bara ladda om och hoppas och :bow: på att vi kommer med till Stockholm i helgen

Är de Danira som är fuxen från bollnäs?
Isåfall måste ju jag hejja på henne oxå eftersom de är klubbkompis :)

Vem är bruningen från sandviken ?

Swedehorse har lovat besked senast i morgon så till dess tror jag vi får hålla oss lite. Som jag ser det så har vi bukare och självklart Gärds med Anna i spetsen samt övriga intresserade lyckats sätta ganska stor press på dem.
Hur ska de motivera att INTE köra en final när arrangörsfrågan är löst :devil: :angel: :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar