Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

*kl*
otroligt så är servern nere där sidan ligger... :eek:

aja den kommer väl igång igen. :crazy:

Vad gullig du är när du försöker;)

Har sagt till lillkillen nu att han måst vara rädd om sig annars kommer han få blir dressyr kamel.

Vet du fresten hur det blir med uppstallningsavgiften, den måste vi ju få tillbaka??

Försöker????! jaha, ja här är man seriös och blir hånad....;):D

Jag tror att all sån info kommer på Gärds sida men jag gissar att uppstallningsavgiften bara flyttas över till Gärds så får vi boxar där.

Försöker????! jaha, ja här är man seriös och blir hånad....;):D

Jag tror att all sån info kommer på Gärds sida men jag gissar att uppstallningsavgiften bara flyttas över till Gärds så får vi boxar där.

Precis! Duktig Nova :idea: allt sånt praktiskt kommer info om efterhand. Självklart betalar man bara en uppstallning..

Senast ändrad av en moderator:

Välkomna till Gärds den 6-7/10! :bump:
Det är klart :idea:

Super, Super, hade aldrig trott att såna där "gubbar" kunde ändra sig;) Nu planerar vi om och laddar för fullt
Misstänker att hela N3sport ligger nere för "våran" hemsida funkar inte heller :mad:
Å så får vi 2 veckors krig till i sandlådan :banana::banana::banana:

*kl*

Nog visste jag att "chefen" var envis till tusen, men det här tar fan priset! :bow: till supermänniskan på min avatar, Swede Horse borde sponsra med en ny mobil för hennes gamla lär vara sönderringd snart... :D ;)

*ja, jag är och har alltid varit ordförande i fanklubben* ;)

Vad kul, jag hoppas verkligen att jag kan komma ner!

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Jippie! Härligt jobbat gärds :bow:
Då syns vi där då ;)

Jajjemän! Ska bli så himla KUL! Jag antar att vi får starta en egen tråd när det närmar sig. Vi blir nog snart haffade för trådkapning här :angel:

Ska du till breeders förresten?

Planen var ju att komma till Bredders denna helgen, men den helgen som det är flyttat till ska ja egentligen till München med jobbet. Får se om ja kan flörta med far min så han tar över min plats där nere ;) För till Bredders vill man ju..även om den riktiga Breeders vinnaren inte kommer starta i år..:devil:.inte i någon klass alls...Men...jag vill verkligen dit ändå...o vilket super jobb Gärds o Anna gjort..Tack för det..härligt med brinnande själar :)

Du ska dit antar jag?!

KL...

Man kanske faktiskt ska ta och masa sig dit och titta. Det är ju inte så långt nu. ;)

Så roligt att det blev av! Som många av er har kämpat för att få era fina hästar kvalade.

Japp, nu när det blivit flyttat så kommer jag :D
Jag har till och med fått en RIKTIG säng hos Pooh, trevligt när barnen börjar bli stora :angel::D
Ska bli så kul att se Cassius igen :bump:

KL

Ni glömmer väl inte att gå in på Gärds hemsida och kolla på infon som kommer efterhand???:bump: http://svenskidrott.se/Organisation.asp?id=40911

Nu t ex ska vi anmäla till ryttarfesten och DEN vill väl ingen missa?????:banana:
Tänk på att det blir uppträdande med steppdans av Pooh och Mrs L....Nelle hjälper säkert till också....:rofl::rofl:

Visst ställer jag upp på det :bow: Jag kan koreografera och sen klappa takten när Pooh och Mrs_L dansar. Jag vet att det är en stor uppoffring från min sida men vad gör man inte för underhållningen :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?