Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Japp! Nu ska den bruna trenden krossas GRUNDLIGT!:devil:

Det här ska bli riktigt roligt:) Såg att Nisse skulle rida mot Enrico A (som är halvbror till våran Vanessa A) o Enrico o Cassius åker i samma lastbil undrar vad de "små" grabbarna ska koka ihop för planer under färden mot BreedersFINALEN.........:rofl::rofl::rofl:

Det här ska bli riktigt roligt:) Såg att Nisse skulle rida mot Enrico A (som är halvbror till våran Vanessa A) o Enrico o Cassius åker i samma lastbil undrar vad de "små" grabbarna ska koka ihop för planer under färden mot BreedersFINALEN.........:rofl::rofl::rofl:

Sedärja...undrade just när du skulle dyka upp igen!:D

Glöm nu både glanssprej och rutor hemma så blir allt bra...:devil:

*kl*

Ett annat tips är ju att rida väldigt bra oxå så slipper ni ägna er åt diverse trix :angel:

Jag ser fram emot att läsa alla ursäkter som kommer hagla i tråden EFTER finalen (förutom nisse då :angel:) Ååå vilken tur att man är ledig måndagen efter , det lär ju ta heeeela dagen att läsa ikapp i den tråden :devil: :banana:

*kl*

Ett annat tips är ju att rida väldigt bra oxå så slipper ni ägna er åt diverse trix :angel:

Jag ser fram emot att läsa alla ursäkter som kommer hagla i tråden EFTER finalen (förutom nisse då :angel:) Ååå vilken tur att man är ledig måndagen efter , det lär ju ta heeeela dagen att läsa ikapp i den tråden :devil: :banana:

Det är så skönt att du stöttar mig i varje steg jag har...kan inte misslyckas med sån backup som du ger oss både här i tråden o IRL....

Några små citat från min allra bästaste bästis:
Jamen HERREGUD det VEEEET du väl att Nisses häst är outstanding...
Jamen HERREGUD du får väl RIIIIDA bättre då....
Jamen HERREGUD sluta gnäll nån ända gång då...
Jamen HERREGUD han ÄÄR en himla fin häst HUR många ggr ska jag säga det??????

Fio, I love U....:rofl::rofl:

*kl*

Du har svarat på fel användare, den som är nervös och trixar är Novali numera kallad "asplövet från ödemarken" :devil:

*kl*

Jag håller med Fio, ska bli intressant att höra alla bortförklaringar här sen.. :angel: :devil:

Se nu till att fira hon den där som är på min avatar ordentligt på festen på lördag, hon fyller nämligen år då! (25 i år igen) Hon får nog en lugn & fin födelsedag, ingen stress alls.. :angel:
Jag hade gärna firat henne själv men jag kommer inte att vara där så jag litar på att ni ser till att hon blir firad ordentligt! :D

Klart hon ska firas! 25 år säger du, trodde hon precis blivit myndig. :D

Ja man vet ju aldrig! Men hon brukar köra bil, så minst 19 är det iaf.. :angel:

Aj fan, hon rider ju bland seniorerna också, så 22 då kanske?

Åh vad skoj...Klart vi ska fira!!! Härligt..nu blev det en anledning till att ta med champagne flaskan oxå juh =)

Synd du inte kommer själv...men vi ska se till att hon får en bra dag! (kväll iallafall) ;)

Åh vad skoj...Klart vi ska fira!!! Härligt..nu blev det en anledning till att ta med champagne flaskan oxå juh =)

Synd du inte kommer själv...men vi ska se till att hon får en bra dag! (kväll iallafall) ;)

Herregud! GÖR ni inget annat än tittar djupt i Champagneflaskan du och Pooh???? Inte konstigt att Pooh inte klarar en besiktning....:rofl::rofl:

*kl* på mig själv....

Jaha, 1 dag kvar till avfärd...Grålle är givetvis i högtrim (eller höggravid om man ser till magen....:mad:), Matten är slimmad och trimmad hon med...det hemliga vapnet är packat och en groom är importerad från nedre Ödemarken (hej Fjollan!).

Nya vita ridbyxor fick snabbt inhandlas efter förra helgens fantastiska regn...det svarta från sadeln är numera grått och sitter som berget på dom gamla byxorna.:o Så nu får jag klamra mig fast i sadeln vad som än händer för gräsfläckar på de nya svindyra kan jag klara mig utan!!!!:eek:

Skvallret säger att den bruna Norrlänningen åker idag...om min lilla trolldom fungerar så kommer hon ned glad och pigg på fredagen men tar sovmorgon på lördag...

Den andra Bruningen går ju fortfarande inte på tygeln, förtrollningen upphör inte förrän på måndag så det är ju inga problem.

Så vad jag skulle behöva för ursäkter på måndag, fio, det förstår jag inte alls????:devil:

:rofl: nej varför ska man göra annat än njuta av livet??? ;)

jag ska hicka så hjärtligt så när du galopperar förbi ute på banan på söndag :D

Herregud! GÖR ni inget annat än tittar djupt i Champagneflaskan du och Pooh???? Inte konstigt att Pooh inte klarar en besiktning....:rofl::rofl:

Om du hade träffat Mrs L så hade du snabbt förstått att det enda hon gör är att strutta runt i högklackat på tävling med ett glas champagne och slänger med sitt långa blonda hår :devil:

;)

Om du hade träffat Mrs L så hade du snabbt förstått att det enda hon gör är att strutta runt i högklackat på tävling med ett glas champagne och slänger med sitt långa blonda hår :devil:

;)

:eek: herregud vilken beskrivning!!!!!!!!!!

Det var det djävligaste ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024